۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۲۷۵

شناسایی مبلغان زباندان در حوزه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی معاونت بین الملل حوزه علمیه قم در خوزستان خبر داد: شناسایی و تشکیل پرونده مبلغان زبان دانان جهت حضور طلاب در عرصه بین الملل از اهداف تأسیس این نمایندگی در استان است.
حجت الاسلام مهدي عليزاده- مسؤول نمايندگي معاونت بين الملل حوزه علميه قم در خوزستان
حجت الاسلام مهدی علیزاده، مسؤول نمایندگی معاونت بین الملل حوزه علمیه قم در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که نمایندگی معاونت بین الملل حوزه علمیه قم در دو ماه گذشته در استان خوزستان فعالیت های خود را آغاز کرده است، گفت: شناسایی و تشکیل پرونده مبلغان زباندان جهت حضور در عرصه بین الملل از جمله اهداف تأسیس این نمایندگی در استان است.

این مقام مسؤول با بیان این که حوزه علمیه خوزستان با توجه به داشتن طلاب عرب زبان، می تواند نقش مهمی در عرصه بین الملل ایفا کند، ابراز داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این استان نسبت به کشورهای همسایه عرب زبان ایران، خوزستان را صاحب امتیاز ویژه ای برای تبلیغ جهانی کرده است.

وی برگزاری نشست های ترویجی و تخصصی با موضوع ژئوپولتیک جهان اسلام، برپایی دوره های آشنایی با افکار و آرای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای مختلف، برگزاری دوره های زبان آموزی تخصصی عربی و اجرای دوره های آشنایی با مراکز و سازمان های بین المللی از برنامه های در دست اقدام این معاونت در سال جدید است.

حجت الاسلام علیزاده در پایان سخنانش عنوان داشت: برگزاری نشست رسالت حوزه های علمیه در عرصه بین المللی با حضور حجت الاسلام سیدمحمدحسین آل ایوب، مدیر کل روابط بین الملل معاونت بین الملل حوزه های علمیه در راستای اجرای اهداف معاونت بین الملل در استان خوزستان بوده است./9463/پ202/س


ارسال نظرات