۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۲۸۵
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

سفارت آمریکا در لبنان لانه جاسوسی و اتاق عملیات نظامی علیه سوریه است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، سفارت آمریکا در لبنان را لانه جاسوسی و اتاق عملیات نظامی علیه سوریه دانست و ضعف و وخیم بودن اوضاع آمریکا در مرحله کنونی را خاطرنشان ساخت.
شيخ نبيل قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، امروز در مراسمی در منطقه بابلیه در جنوب لبنان با تاکید بر حساب نشده بودن دسیسه های بین المللی علیه سوریه، عقب نشینی استراتژیک سیاسی این دسیسه چینان را خاطرنشان ساخت و گفت: لبنان از هرگونه تلاش صهیونیستی برای بهره برداری از بحران سوریه بیزار است.

وی با تاکید بر سیاست لبنان در خصوص بحران سوریه مبنی بر کناره گیری و عدم مداخله در این کشور، افزود: با این حال، نیروهای 14 مارس در پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از آشوبگران در سوریه دست دارند و در سایه طمع ورزی های خود از این رهگذر به دنبال دستیابی دوباره به حکومت هستند و در این راه حاضرند هر بهایی را بپردازند.

حجت الاسلام قاووق با اشاره به وجوده عده ای در لبنان که در برابر آمریکا دچار خودکم بینی هستند، افزود: این دسته نمی بینند که آمریکا، سخت ترین دوران و بدترین روزهای خود را پشت سر می گذارد؛ چراکه پس از شکستش در عراق و مصر و ناکامی در تابستان 2006 در لبنان دچار ضعف شده است؛ بنابراین، نمی دانیم چرا هنوز از دیکته های سفیر آمریکا در لبنان پیروی می کنند؟!

وی با اشاره به تلاش های فتنه افکنانه و مداخله جویانه کونیللی، سفیر آمریکا در بیروت، سفارت آمریکا در لبنان را لانه جاسوسی و اتاق عملیات نظامی علیه سوریه دانست و گفت: جالب تر آن که برخی از افسران آمریکایی در سفارت این کشور در لبنان، عملیات تسلیحاتی علیه سوریه را رهبری می کنند./981/ب902/گ
ارسال نظرات