۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۴۱۵

عیادت استاندار اردبیل از امام جمعه سابق اهل سنت عنبران

خبرگزاری رسا ـ استاندار اردبیل در آستانه عید نوروز از امام جمعه سابق اهل سنت بخش عنبران عیادت کرد.
حسين صابري، استاندار اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سیدحسین صابری، استاندار اردبیل، امروز با حضور در منزل ماموستا شفیقی، امام جمعه سابق اهل سنت بخش عنبران از توابع اردبیل ضمن عیادت، آرزوی بهبود و توفیق روزافزون برای آن عالم کرد.

وی که در آستانه فرارسیدن عید نوروز در منزل ماموستا شفیقی حضو یاقت، ضمن تقدیر تلاش های وی در جهت وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی در منطقه اظهار داشت: خدمات امام جمعه سابق اهل سنت عنبران ستودنی و هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

استاندار اردبیل وجود آن عالم جلیل القدر را نعمتی برای منطقه اردبیل دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، شیعه و سنی در کشور هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و همه زیر سایه قرآن و وحدت کلمه در تعالی نظام اسلامی وشیده اند.

صابری در ادامه با اهدای لوح سپاس ویژه به عنوان یادبود از خدمات ارزنده ماموستا شیخ ثابت شفیقی در سرودن اشعار عربی و فارسی در نعت و منزلت بزرگان دین مبین اسلام تجلیل کرد.

همچنین امام جمعه سابق اهل سنت بخش عنبران در سخنانی با تقدیر از حضور مسؤولان، نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل در بخش عنبران، نظام اسلامی را بزرگ تررین نعمت الهی به ملت ایران دانست و گفت: همه توفیقات نظام مرهون خون شهدای انقلاب است.

گفتنی است، پیش از این حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز به عیادت امام جمعه سابق بخش عنبران رفته بود./935/پ202/س

ارسال نظرات