۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۴۶۳
اردیبهشت 91؛

آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون متمرکز رشته‌های تخصصی حوزه علمیه 29 اردیبهشت 91 در 9 حوزه امتحانی به صورت کشوری برگزار می‌شود.
مراكز تخصصي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ثبت نام رشته‌های تخصصی حوزه علمیه در سطح دو و سه به صورت متمرکز از 15 اسفندماه آغاز و تا 25 فروردین 91 ادامه دارد.

بر این اساس طلاب متقاضی ورود به رشته‌های تخصصی سطح دو شامل علوم اسلامی با گرایش‌های تاریخ اسلام، تبلیغ، تفسیر و علوم قرآن، حقوق و قضای اسلامی، علوم حدیث، فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و متقاصیان رشته‌های تخصصی سطح سه شامل اخلاق اسلامی، امامت، تاریخ اهل بیت(ع)، تاریخ تشیع، تبلیغ با گرایش حج، تبلیغ، تفسیر و علوم قرآن، حقوق و قضای اسلامی با گرایش‌های جزا و جرم شناسی و حقوق خصوصی، مدرسی ادبیات عرب، علوم عقلی و فقه و اصول، شیعه شناسی، علوم حدیث، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی با گزایش‌های تحقیقی ـ تطبیقی و وهابیت، مذاهب اسلامی، مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی، مطالعات اسلامی به زبان عربی، مهدویت و نهج البلاغه می‌توانند تا 25 فروردین با مراجعه به سایت اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه ثبت نام کنند.

آزمون ورودی این مراکز روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در شهرهای اصفهان، اهواز، آمل، بابل، بناب، تبریز، تهران، شیراز و قم برگزار می‌شود.

گفتنی است، منابع آزمون هر رشته در دفترچه آزمون موجود است که از طریق سایت اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه به نشانی http://ems.howzeh-qom.com قابل دریافت است. همچنین تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به سایت معاونت آموزش حوزه یا مدیریت مراکز تخصصی به نشانی قم ـ خیابان شهید صدوقی ـ فاز سه مجتمع شهید صدوقی مراجعه کنند یا با شماره تلفن 2940109 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند./916/پ202/ع

ارسال نظرات