۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۴۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

ترویج مناسب ارزش های دینی مهم ترین راه مقابله با فرقه های ضاله است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، ترویج مناسب ارزش های دینی را مهم ترین راه مقابله با اندیشه های غیر دینی فرقه های ضاله دانست.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فعالیت فرقه های ضاله و نوظهور را خطرناک توصیف کرد و با بیان این‌که امروز هجمه های فراوانی از سوی این گروه های انحرافی علیه ارزش های اسلامی در سطح جامعه وارد می شود، افزود: باید با ترویج مناسب ارزش های دینی در جامعه مانع از رشد این فرقه های نوظهور شویم.

وی با بیان این که فرقه‌های انحرافی عقل‌ستیز هستند، افزود: متأسفانه عدم آگاهی نسل جوان جامعه با کارکرد این فرقه های ضاله، سبب افتادن دردام این فرقه های شیطانی می شود. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با تأکید بر این که مقابله با نحله‌های انحرافی نیازمند مدیریت فرهنگی است، خاطرنشان کرد: پروژه تحقیقاتی در خصوص بررسی وضعیت فعالیت فرق مذهبی، انگیزه فعالیت نحله های انحرافی و همچنین علل گرایش جوانان به این فرق باید بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این‌که فرقه های انحرافی امروز تلاش می کنند با ایجاد شبهه و خرافه در سطح جامعه به اهداف شوم خود دست یابند، گفت: حضور در صحنه روحانیت می تواند سد محکمی در برابر توطئه افکنی های این گروه های منحرف باشد.

وی با بیان این که امروز نسل جوان جامعه از سوی فرقه های ضاله مورد هدف جدی قرار گرفته اند، افزود: مقابله با افکار انحرافی این گروه ها یک ضرورت است، چون در غیر این صورت در آینده ای نزدیک شاهد گرایش شدید نسل جوان جامعه به سوی این گروه های انحرافی خواهیم بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، فرقه های انحرافی را مورد حمایت مستقیم غربی ها دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند از این راه به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دست یابند.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به این‌که  شریعت محمدی دین عقل، منطق و استدلال است، ادامه داد: بنابراین مبلغان باید با عقلانیت کامل در مقابل فرقه‌های ضاله و نحله های انحرافی ایستادگی کرده تا اسلام ناب محمدی را به مردم و جهانیان عرضه کنند.

وی، آموزش را بهترین راه تقویت شناخت نسل جوان نسبت به فعالیت های فرقه های انحرافی دانست و تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در همین راستا تاکنون دوره های متعددی را در سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار کرده و این برنامه ها در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت./950/پ202/س
ارسال نظرات