۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۵۲۵
آیت الله باریک بین:

سال 91 سرآغازی برای تبدیل نظام اسلامی به قدرت بلامنازع جهانی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر این که آحاد جامعه اسلامی باید در سال جدید وحدت و همدلی را در خود تقویت کنند، ادامه داد: سال 91 باید سرآغازی برای تبدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک قدرت بلامنازع جهانی باشد.
نماينده ولي فقيه در قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن سال جدید و آغاز بهار طبعیت، گفت: سال جدید فرصتی برای تحولی درونی در انسان ها است.

وی با بیان این که همراه با نو شدن طبیعت باید در نگرش، رفتار و احساسات افراد نیز تحول ایجاد شود، افزود: سال جدید فرصتی برای بررسی کارنامه اعمال خود در سال گذشته و جبران کاستی ها است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که هر سالی که می گذرد درس ها و عبرت های فراوان چه در زندگی فردی و چه در عرصه اجتماعی برای ما بر جای می گذارد، خاطرنشان کرد: این درس ها و عبرت ها باید سر آغاز حرکت های رو به رشدی برای همه ما باشد.

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود به برخی سنت های ایام نوروز اشاره کرد و افزود: همدلی، صله رحم، تحکیم پیوندهای اجتماعی، ذکر خدا، پاکیزگی و محبت کردن به یکدیگر از جمله مهم ترین برکات نوروز است.

نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر این که آحاد جامعه اسلامی باید در سال جدید وحدت و همدلی را در خود تقویت کنند، ادامه داد: سال 91 باید سرآغازی برای تبدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک قدرت بلامنازع جهانی باشد.

امام جمعه قزوین با اشاره به این که امروز نظام اسلامی در اوج قدرت داخلی و خارجی قرار دارد، گفت: باید در سال جدید با وحدت و در سایه تبعیت از ولی فقیه در جهت رشد و تعالی هر چه بیشتر این نظام تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که خداوند متمکنین را به عنوان وکلای خود قرار داده و نیازمندان و مستضعفین را عائله خود می خواند، اظهار کرد: پرودگار می فرماید وکلای من باید ثروت خود را صرف عائله ام کنند.

خطیب جمعه قزوین، عید نوروز را فرصت خوبی برای دید و بازدید از بستگان و آشنایان و صله رحم دانست و افزود: این ایام زمان مناسبی است تا کدورت ها را کنار گذاشته و اگر کسی از ما حقی دارد آنرا ادا و گذشته ها را جبران کنیم.

آیت الله باریک بین همچنین به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و آن را نماد اقتدار ملی ایران اسلامی نامید و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور حماسی خود بار دیگر از آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان و بدخواهان نظام برای انتخابات کشورمان، اضافه کرد: با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور باشکوه مردم ولایتمدار و بصیر میهن اسلامی، توطئه های دشمنان همچون گذشته خنثی شد./950/201/س
ارسال نظرات