۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۵۳۴
آیت الله کعبی:

جنایات آمریکا نشانه استیصال آنها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با محکوم کردن کشتار بیرحمانه مردم مظلوم افغانستان به دست نیروهای اشغالگر، این جنایات را نهایت وحشی گری مدعیان حقوق بشر و آمریکا دانست.
آيت الله کعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت ‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز جمعه در تجمع اعتراض آمیز در محکومیت کشتار مردم بیگناه افغانستان که در مسجد امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، با محکوم کردن این جنایت، تاکید کرد: قرآن‌سوزی و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان در افغانستان نهایت وحشی گری مدعیان حقوق بشر و آمریکای جنایتکار است.

وی جنایات‌ استکبار و آمریکا را نشانه استیصال آنها دانست و با اشاره به هراس جبهه استکبار از موج اسلام خواهی در جهان، تاکید کرد: با وجود نقشه هایی که استکبار برای جلوگیری از این حرکت دارد، آنها به جایی نخواهند رسید و به یقین پیروزی نهایی از آنِ مردم مسلمان خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گریز زدن به موج بیداری اسلامی و با بیان اینکه آمریکا از طریق مهره‌ چینی و سرمایه گذاری در خاورمیانه می خواهد تحولات را به نفع خود تغییر دهد، ابراز داشت: با هوشیاری و بیداری که در بین مسلمانان کشورهای مختلف ایجاد شده است، به یقین دشمنان و آمریکا به جایی نخواهند رسید و حکام مرتجع منطقه نیز باید بدانند که سقوط شان حتمی است.

آیت الله کعبی خروج اشغالگران از افغانستان را تنها راه بازگشت هویت و کرامت انسانی مسلمانان دانست و بر مقاومت و ایستادگی افغان ها در این خصوص تاکید کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تحولات کشور عراق، ابراز داشت: حضور مرجعیت شیعه همچون حضرت آیت الله العظمی سیستانی در کشور عراق موجب خروج آمریکایی ها از این کشور شد و این مساله می تواند الگوی خوبی برای افغان ها باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری آمریکا را دشمن شماره یک اسلام دانست و تصریح کرد: برای مبارزه با قدرت‌های جهانی باید به رهبری الهی ایمان داشت و همین عامل سبب پیروزی حزب الله در نبرد 33 روزه شد.

گفتنی است، در پی جنایت وحشیانه یکی از نظامیان آمریکایی در ولایت قندهار افغانستان، شماری از از افغان های مقیم قم این جنایت را محکوم کردند و در بیانیه ای خواستار محاکمه نظامیان آمریکایی عامل قرآن سوزی پایگاه بگرام و قاتلین انسان های بیگناه در قندهار شدند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات