۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۶۱۵

چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ برگزاری دوره آموزشی تخصصی کوتاه مدت ویژه مبلغات و جذب روحانی مستقر از مهمترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
لوگو و آرم خبرگزاري رسا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، عبدالعلی آذری، مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: دوره آموزشی تخصصی کوتاه مدت ویژه مبلغات به مدت 8ساعت در محل آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این دوره آموزشی که با شرکت 40 نفر از مبلغات اجرا شد، شرکت کنندگان با مبانی اولیه IT و نقش آن در فرهنگ و مهارت های ارتباطی در تبلیغ آشنا شدند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این دوره آموزشی ارتقاء کیفی عملکرد مبلغات در امر تبلیغ، بکارگیری روشهای نوین ارتباطی واصولی تبلیغ بود، افزود: در این دوره علاوه بر اهدای بسته فرهنگی، گواهینامه پایان دوره آموزشی به شرگت کنندگان اهداء شد.

جذب روحانی مستقر توسط اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

علی بهمنی، کارشناس امور روحانیون مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برای پوشش تبلیغی در مناطق استان روحانی مستقر جذب می کند.

وی ادامه داد: علاقمندان با داشتن مدارک و شرایط لازم در مناطق روستایی استان مستقر و مشغول تبلیغ احکام دینی خواهند شد.

گفتنی است، علاقمندان می توانند به اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در تبریز ،میدان دانش سرا واحد امور روحانیون مراجعه یا با شماره 7- 5252003-0411 تماس حاصل کنند.

عیادت از علما و روحانیان استان در آستانه سال نو

حبیب طاهری، رییس اداره فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی استان گفت: مدیرکل و مسؤولان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آستانه سال نو از علما و روحانیون بیمار عیادت می کنند که در این دیدارها روحانیان کهنسال از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و هیئت همراه مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در سطح استان از حدود 100 روحانی بیمار نیز عیادت شده است تا به پاس جایگاه علمی و دینی مورد تکریم قرار گیرند، این امر بر اساس سنت حسنه تکریم بزرگان دین و عیادت از بیماران صورت می گیرد.

همچنین حجت الاسلام حمید عظیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در حاشیه عیادت از حجت الاسلام علی حاجی زاده امام جمعه موقت تبریز گفت: علما ملجاء و مأمن معنوی مردم هستند از این رو باید در کانون توجهات همه برای تکریم و احترام واقع شوند.

برگزاری دوره آموزشی ائمه جماعت و مبلغان بستان آباد

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بستان آباد گفت: با هماهنگی به عمل آمده با کارشناس آموزش اداره کل استان دوره آموزشی مذکور با دعوت از حجت الاسلام عباس عباس زاده، استاد حوزه و دانشگاه به مدت 6 ساعت ویژه مبلغان و ائمه جماعت شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی بستان آباد برگزار شد.

گفتنی است، در این دوره مباحث اعتقادی و شبهات مربوط به زن وخانواده تدریس شد که در پایان به شرکت کنندگان بسته فرهنگی شامل دوجلد کتاب به نام های توحید از منظر عقل و وحی و دلائل امکان و ضرورت معاد اهدا شد./935/پ202/ج

ارسال نظرات