۰۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۷۰۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

نامگذاری امسال نقشه راه پیشرفت و تعالی نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از تولید ملی گفت: این نام‌گذاری‌ها یک نقشه راه است که کاملاً هدف‌گذاری شده و موضوعی مدیریتی تلقی می شود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نامگذاری سال 91 به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب، مدبرانه بوده که با هدف خنثی کردن تحریم های دشمنان صورت گرفته است.

وی با بیان این که این نام‌گذاری‌ها یک نقشه راه است که کاملاً هدف‌گذاری شده و موضوعی مدیریتی تلقی می شود، افزود: حمایت از تولید بهترین شیوه برای مقابله با تحریم‌ها و محدودیت‌هایی‌ است که محور اصلی جهاد اقتصادی نیز به حساب می‌آید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال نیز مانند گذشته نامی را برای امسال انتخاب فرموده‌اند که به مهم‌ترین نیاز و اولویت کشور است، افزود: سال اصلاح الگوی مصرف،‌ سال جهاد اقتصادی و بالاخره سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان‌دهنده سیر منطقی نامگذاری‌ها بوده و اگر مسؤولان با جدیت برنامه فوق را سرلوحه کارهای خود قرار داده و مردم نیز حمایت لازم را داشته باشند، به طور قطع سرانجام این راه توسعه و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: می‌توان تحریم را به فرصت تبدیل کرد و شرایطی را فراهم آورد که کالاهای تولید داخلی با نگاه صادراتی و حضور در بازارهای جهانی تولید شوند و با استفاده از آنها بتوان تحریم را دور زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نیز باید مردم را به خرید کالاهای ایرانی تشویق کنند ضمن این که تشکل‌های حمایت از حقوق مصرف‌کننده نیز باید با قدرت وارد عرصه شده و هرجا که به حقوق مصرف‌کننده اجحاف شود، وارد عمل شوند.

وی در پایان اذعان داشت: باید در تولید محصولات داخلی رضایت مردم را جلب کرد تا دیگر خرید کالای ایرانی به یک فرهنگ تبدیل شود./950/پ202/س
ارسال نظرات