۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۷۴۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

پیام های نوروزی رهبر معظم انقلاب در جهت تعالی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در همه زمینه ها راهگشا و موجب پیشرفت زیرساخت های کشور شده است.
سال توليد ملي ، حمايت از کار و سرمايه ايراني
حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، تبریک بهار طبیعت و سال نو اظهار داشت: نام هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله در پیام های نوروزی خود برای سال پیش رو طرح می کنند، ترسیم نقشه راه پیشرفت و چهارچوبی برای حرکت کشور به جلو است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: رهبرمعظم انقلاب هر سال اشاره می کنند که شعارها ، نمایشی و تشریفاتی نیست و همه مشکلات را هم حل نمی‌کند، بلکه انگشت اشاره‌ای است که راه و روش را نشان می‌دهد.

وی گفت: سال 90 در چارچوب همین اهداف بلند مدت و الگوسازی نامگذاری شد تا در کنار همه آن سال‌هایی که نام گذاری شده است اندیشه‌ای سازمان ‌یافته و منسجم برای تحقق «عدالت و پیشرفت» را به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام یاری با اشاره به نام گذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: این شعار باید در همه زمینه‌ها حتی برنامه‌های فرهنگی و دینی نیز جریان داشته باشد زیرا تولید و سرمایه باید در خدمت برنامه ها در راستای گسترش و نشر فرهنگ اسلامی باشد.

وی افزود: فرهنگ نقش مهمی در همه زمینه ها دارد زیرا اگر در زمینه‌ای فرهنگ سازی شود موفقیت آن بدون شک بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام یاری تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید بیش از گذشته برای اجرایی شدن و تحقق این هدف والای ملّی تلاش کرده و با بکارگیری همه منابع و ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در کشور زمینه‌های لازم و مناسب را ‌فراهم آورند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: این نامگذاری همچنین دستگاه‌های اجرایی را موظف ساخته تا سعی کنند با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راه رشد و تعالی کشور گام بردارند.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان خاطر نشان کرد: بدون شک کشوری که می‌خواهد عقب ماندگی های گذشته را جبران کند و در عرصه بین‌المللی به‌عنوان یک قدرت مستقل قد علم کند، باید با تمام توان در اجرایی شدن منویات رهبری تلاش کند.

حجت الاسلام یاری اضافه کرد: رشد و تعالی ایران اسلامی و رسیدن به چشم انداز بیست ساله آرزوی همه ایرانیان است که این امر نیازمند حضور فعال مسؤولان، عزم ملی و تبدیل آن از شعار به شعور در صحنه تلاش است./950/ت302/س
ارسال نظرات