۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۷۶۲
امام جمعه شبستر:

واردات کالاهای بی کیفیت توهین به مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: واردات بی رویه برخی کالاهای بی کیفیت توهین به لیاقت مردم و ضربه به اقتصاد و تولیدکنندگان داخلی است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: تحقق رهنمودهای مهم رهبری، نیازمند عزم و اراده جدی مردم و مسؤولان است.

وی با تاکید بر این که تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تنها با شعار و چاپ پوستر محقق نمی شود، خاطرنشان کرد: برای گذر از تحریم های اقتصادی دشمنان نیازمند حمایت از تولیدکننده داخلی و جامعه کارگری هستیم، در حقیقت پیام امسال رهبری نیاز واقعی کشور بوده است.

حجت الاسلام محمدزاده خواستار تولید با کیفیت و ارزان تر کالاهای ایرانی شد و گفت: تولیدات داخلی برای ورود به بازارهای جهانی، نیازمند ارتقای سطح کمی و کیفی بوده و همکاری دانش با صنعت این نیاز را برآورده می کند، البته برای رسیدن به خودکفایی، مردم باید نسبت به مصرف تولیدات داخلی بیشتر همت کنند.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: بهره مندی از علوم جدیدی برای ارتقای کیفی و استاندارد کالاها، راه اندازی خط تولید انبوه، ارائه تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان، حذف واسطه ها و گرایش مردم به مصرف کالاهای تولید داخل از مهم ترین عوامل تحقق شعار سال به شمار می روند.

وی با تأکید بر این که حمایت از تولید کنندگان به رونق تولیدات داخلی کمک کند، افزود: تولید کننده و مصرف کننده بایستی در تعامل با یکدیگر باشند، به عبارت بهتر اگر تولیدکنندگان شناخت خوبی از بازارهای مصرف خود نداشته باشند؛ به یقین در رقابت با تولیدات خارجی با شکست روبه رو خواهند شد.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را ادامه حرکت جهانی سال جهاد اقتصادی دانست و خواستار پرهیز از شعارزدگی مسؤولان برای حمایت جامعه کارگری و تولیدکنندگان کوچک و بزرگ سراسر کشور شد./935/ت302/س
ارسال نظرات