۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۷۶۹
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز:

جمهوری اسلامی کارآمدی حکومت دینی در میان نظام های سیاسی را تثبیت کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تأکید داشت: نظام مقدس اسلامی جای پایی به نام دین و حکومت دینی را در نظام های سیاسی جهان امروزی تثبیت کرد.
حجت الاسلام طه توکلي، مسؤول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام حسين (ع) اهواز
حجت الاسلام طه توکلی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با نرم افزار اسلامی قاعده عدم کارآمدی دین در نظام سیاسی را منتفی کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: حکومت جمهوری اسلامی در فضایی تثبیت شد که بشر از تجربه تاریخ در زمان رنسانس صنعتی مبنی بر این که دین نمی تواند جوابگوی مطالبات به روز مردم باشد تغذیه شده بود.

وی با تأکید بر این که امروزه حکومت جمهوری اسلامی علی رغم تمامی تحریم ها و محدودیت ها جایگاه خود را در عرصه بین الملل پیدا کرده و به سرعت در حال تأثیر گذاری در این زمینه است، افزود: در برهه حساس کنونی که ملت ها از یاوه گویی ابرقدرت های جهان خسته شده اند تنها امیدشان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام توکلی با بیان این که پس از گذشت 33 سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی با سیستم اسلامی توانسته به عنوان الگو بخشی و الگو دهی به جنبش های آزادی بخش بشری باشد، تصریح کرد: نظام مقدس اسلامی پدیده ای به نام دین و حکومت دینی را در نظام های سیاسی جهان امروزی تثبیت کرد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: پافشاری سلطه های زورگوی سیاسی جهان در برابر حکومت جمهوری اسلامی علی رغم پیروزی این نظام در تمامی عرصه ها برای ماندگاری کرسی سلطنت آنها بر قدرت جهان است.

وی الگو دهی زندگی جدیدی در عرصه های مختلف به بشر امروزی را هدف حکومت جمهوری اسلامی خواند و افزود: این امر که الهام گرفته از قوانین اسلامی است خوشبختانه با وجود مدیریتی از جنس فقه و فقاهت که همان ولی فقیه زمان است، در حال تحقق می باشد.

حجت الاسلام توکلی در پایان سخنانش اضافه کرد: نباید نقش مسؤولان دستگاه های مختلف به ویژه رایزنان فرهنگی و سفیران جمهوری اسلامی در این زمینه که به عنوان تریبون رسمی این حاکمیت هستند، فراموش شود./9463/پ202/ج
ارسال نظرات