۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۷۷۴

حضور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مناطق عملیاتی

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و مشاور فرمانده کل سپاه در مناطق عملیاتی جنوب حضور یافته و به زیارت شهدای تازه تفحص شده در معراج شهداء رفتند.
مناطق عملياتي جنوب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، محمد اسماعیل کوثری، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و محمد حسین صفار هرندی، مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزگذشته با حضور در مناطق عملیاتی جنوب در جلسه مشترک با مسؤولان ستاد راهیان نور شرکت کردند.

بنا بر این گزارش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و مشاور فرمانده کل سپاه پس از حضور در یادمان شهید محمودوند و زیارت شهدای تازه تفحص شده در معراج شهداء در جمع خادمین شهداء و زایران راهیان نور حضور یافتند.

قابل ذکر است کوثری و صفارهرندی پس از زیارت معراج شهداء و صحبت هایی دوستانه با زائران و خادمین شهداء، در ستاد مرکزی راهیان نور حضور یافته و در جلسه‌ای مشترک با مسؤولان ستاد راهیان نور شرکت کردند.

همچنین نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه سفر خود به مناطق عملیاتی جنوب در یادمان شهید سبحانی در سوسنگرد، منطقه عملیاتی چزابه، منطقه فکه و یادمان مقتل شهید آوینی حضور یافتند.

گفتنی است در قالب طرح شهید تندگویان که همان حضور مسؤولان عالی رتبه کشوری در مناطق عملیاتی جنوب است، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مناطق عملیاتی جنوب حاضر خواهد شد./9465/د101/س
ارسال نظرات