۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۷۹۹
امام جمعه جلفا:

12 فروردین تاکید بر نظام ولایی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: رای قاطع ملت ایران به جمهوری اسلامی در 12 فروردین، تاکید بر برقراری نظام ولایی بوده است.
حجت الاسلام انتظاري، امام جمعه جلفا
حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اینکه 12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: رای قاطع ملت ایران به جمهوری اسلامی در 12 فروردین، تاکید بر برقراری نظام ولایی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه 12 فروردین تجلی پیوند امت و ولایت بود، خاطر نشان کرد: نتیجه آن رفراندوم تاریخی، حضور در صحنه ملت در طول 33 سال گذشته بوده است که همواره با لبیک به ندای رهبری تمامی توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده اند.

امام جمعه جلفا با اشاره به اینکه رای قاطع 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی، مشت محکمی بر یاوه گویان منافقان داخلی و دشمنان خارجی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: تک تک آرای 12 فروردین، رای به ولایت و رهبری الهی امام راحل بود، ملت در جشن 12 فروردین به دنیا نشان دادند که پیرو خط و تابع ولایت هستند.

حجت الاسلام انتظاری 12 فروردین را پافشاری ملت بر خط اسلام و ولایت ارزیابی کرد و گفت: حقایق 12 فروردین هنوز پس از گذشت 34 سال به صورت کامل برای جوانان تبیین نشده است، ملت در شرایطی به جمهوری اسلامی رای دادند که هنوز 2 ماه از عمر انقلاب اسلامی نگذشته بود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصتی برای تداوم ارزش های 12 فروردین سال 1358 است، اظهار داشت: ملت و مسؤولان باید با همان همت و حرکت جهادی 34 سال گذشته در صحنه حاضر شده و برای عزت ایران اسلامی تلاش کنند.

وی همچنین روز جمهوری اسلامی را تجلی غلبه حاکمیت اسلام بر شیاطین روزگار دانست و افزود: 12 فروردین به عنوان روز سرنوشت امت‌های اسلامی، پیام عزت، آزادگی، حق طلبی و عدالت خواهی را به دنیا صادر کرد و امروز پس از گذشت سه دهه از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، ملت های مظلوم با بیداری اسلامی بر تداوم راه عزت‌آفرین مردم ایران تاکید دارند.

حجت الاسلام انتظاری در پایان ولایت مداری و تبعیت محض از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را رمز ادامه حماسه 12 فروردین سال 58 دانست و گفت: پیام یوم‌الله 12 فروردین تنها با توجه و عمل به توصیه های نائب امام عصر(عج) به ملت های آزادیخواه، اسلام گرا و عدالت طلب جهان صادر خواهد شد./935/پ202/ج
ارسال نظرات