۱۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۸۰۲
نماینده منتخب مردم زنجان:

ریشه های 12 فروردین را باید در پیوند امت با ولایت جستجو کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین حاصل پیوند امت انقلابی و ولایت مدار با رهبری بوده است.
ولايت فقيه
محمد اسماعیلی، نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه هنوز ریشه های حماسه 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی برای نسل جوان بازگو نشده است، اظهار داشت: 12 فروردین حاصل پیوند امت انقلابی و ولایت مدار با رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه 12 فروردین رای به ولایت و احکام الهی اسلام بوده است، تاکید کرد: توجه به اهداف 12 فروردین پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، مردم در این روز با جواب "آری" به نظام جمهوری اسلامی تئوری مردم سالاری دینی را به جهان ارائه کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه نتایج مثبت حماسه 12 فروردین هنوز پس از سه دهه در عرصه های مختلف نظام اسلامی مشهود است، تصریح کرد: پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همچنان پشتیبان نظام بوده و آماده پرداخت هرگونه هزینه‌ای برای حفظ نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم برای پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌ها و خواسته‌های دشمنان در صحنه حضور دارند، گفت: این ملت برای بارور شدن شجره طبیه انقلاب اسلامی، شهدای زیادی را تقدیم کرده و آماده هرگونه جانفشانی در راه ولایت است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون جوانان و رشادت‌های رزمندگان عنوان کرد و گفت: مردم در این 33 سال نشان داده‌اند که پایبند نظام بوده و برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ گامی دریغ نمی کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه مسؤولان باید مردم را نسبت به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند، تاکید کرد: کمترین وظیفه مسؤولان رفع دغدغه های مردم از جمله تورم، بیکاری جوانان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، مدیران باید برای تامین آینده نظام برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته و همه تلاش خود را به کار گیرند./935/پ202/ج
ارسال نظرات