۱۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۸۰۶
راهیان نور(75)جانشین فرمانده ستاد مشترک ارتش:

جهاد امروز جوانان علمی و فکری است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده ستاد مشترک ارتش گفت: امروزه جهاد جوانان ما، علمی، فکری، تبلیغی و حتی جهاد لسانی در بیان حق و حمایت از حق ملت ایران است.
کاروان راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رضا خرم طوسی، جانشین فرمانده ستاد مشترک ارتش، روز گذشته در جمع خدام و زائران راهیان نور که در معراج شهدای پادگان شهید محمودوند حضور داشتند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جوانانی وجود داشتند که با بزرگواری و گذشت خود در برابر دشمن متجاوز به مقاومت و جهاد در راه خدا پرداختند.

وی به چگونگی جهاد در عصر امروز اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه جهاد جوانان ما، علمی، فکری، تبلیغی و حتی جهاد لسانی در بیان حق و حمایت از حق ملت ایران است.

خرم طوسی اظهار داشت: دروازه شهادت تنها به سوی اولیاء الله و کسانی که به خاطر او به جهاد می پردازند باز می شود، در دوران جنگ تحمیلی این دروازه و این جایگاه به روی کسانی گشوده شده که عارفان و عالمان بزرگ همچون آیت الله جوادی آملی در سخنان خود به آن غبطه می خورند.

جانشین فرمانده ستاد مشترک ارتش با اشاره به سن و سال جوان رزمندگان و شهدای در 8 سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شهدای جنگ تحمیلی افرادی بودند که با شهادت خود در سنین نوجوانی و جوانی، راه بزرگ علما و عرفای اسلام را خیلی سریع تر طی کردند و به مقصد اعلی رسیدند.

گفتنی است، ضمن حضور امیر سرتیپ خرم طوسی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضائیه نیز در معراج شهدای پادگان محمودوند حاضر شده و به زیارت شهدا پرداخت./9458/پ203/س



ارسال نظرات