۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۰۳۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ناهنجاری های اخلاقی شایسته جامعه اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ناهنجاری های اخلاقی شایسته جامعه اسلامی نیست.
حجت الاسلام و المسلمين مختار امينيان، نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، معاون سیاسی و امنیتی و جمعی از مدیران حوزه سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان عصر روز گذشته با حجت الاسلام و المسلمین مختار امینیان، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین امینیان در این دیدار اظهار کرد: مظاهر بدحجابی و دیگر ناهنجاری های اخلاقی شایسته جامعه اسلامی نیست.

وی بر تقویت و گسترش بیشتر فرهنگ اسلامی در جامعه تصریح کرد و افزود: اشاعه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف به ویژه در در نسل جوان نقش انکار ناپذیر در سلامت جامعه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، توجه به فرهنگ اسلامی را در کنار توسعه اقتصادی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: تلاش برای توسعه و آبادانی کشور باید مسؤولان را از حوزه فرهنگ و ترویج ارزش های اسلامی غافل نکند.

رضوانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان نیز در این جلسه گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل فضای مجازی و نظارت بر تشکل های مردم نهاد، رسیدگی به امور اتباع بیگانه و مبارزه با مفاسد و ناهنجاری های اجتماعی و توسعه پدافند غیرعامل مهم ترین فعالیت های استانداری گیلان در سال گذشته بوده است./950/پ203/س
ارسال نظرات