۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۰۳۵
آیت الله حیدری:

سخن از مذاکره با آمریکا منشأ فتنه ای دیگر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز به اظهارات یکی از مسؤولان نظام در رابطه با مذاکره با آمریکا اشاره و تأکید کرد: مذاکره با آمریکا از سوی جمهوری اسلامی ایران منجر به نابودی حرکت بیداری اسلامی در خاورمیانه می شود و سر منشأ فتنه ای دیگر است.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اهواز با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: کشور ایران در این سال باید استقلال اقتصادی و رونق در فروش و تولید کالاهای ایرانی را بیش از گذشته چند برابر نماید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حل مشکل تورم و گرانی و بهترین راه مقابله با تحریم های غرب را تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برشمرد.

مذاکره با آمریکا منجر به نابودی حرکت بیداری اسلامی می شود

امام جمعه موقت اهواز به اظهارات یکی از مسؤولان نظام در رابطه با مذاکره با آمریکا اشاره و تأکید کرد: مذاکره با آمریکا از سوی جمهوری اسلامی ایران منجر به نابودی حرکت بیداری اسلامی در خاورمیانه می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت ایران به واسطه ایستادگی در برابر یاوه گویی های آمریکا توانسته موفقیت های بسیاری را در عرصه های جهانی به دست آورد و این مقاومت جمهوری اسلامی ایران بوده که تحریم های غرب را به نفع ایران و به ضرر خودشان همراه کرده است.

امام جمعه موقت اهواز مذاکره با آمریکا را منشأ فتنه ای دیگر برشمرد و تصریح کرد: ملت ایران بصیر تر و آگاه تر از گذشته به مقابله با این فتنه خواهد پرداخت و امیدواریم افرادی که این گونه صحبت ها را انجام می دهند از خواب غفلت بیدار شوند.

وی در ادامه سخنان خود به بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: بحمدالله ایران اسلامی در برهه کنونی بر خلاف میل استکبار جهانی و با تلاش نخبگان و دانشمندان بومی اکنون جزء چند کشور برخوردار از فناوری هسته ای است.

وی با اشاره به هفته سلامت و تشکر از پزشکان و تلاشگران این عرصه تصریح کرد: انسان تنها نباید به سلامت جسمی خود توجه کند بلکه بایستی سلامت اجتماعی و اخلاقی خود را نیزی همواره مد نظر قرار دهد.

محور اهل بیت حضرت فاطمه(س) است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به ایام فاطمیه اول و تسلیت شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) اظهار داشت: محور تمام اهل بیت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

آیت الله حیدری به تعدد روایات در رابطه با زمان شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: در این مسأله همانند شب های قدر رازی نهفته است؛ از این رو مؤمنان باید باید با برپایی مراسم در تمامی روایات وارده همواره احیاگر مظلومیت این بانوی دو عالم باشند./9464/پ201/س
ارسال نظرات