۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۰۳۷
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

قطع رابطه با آمریکا دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز قطع رابطه با ابرقدرت کفر و نفاق جهان را جزو دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام جلال جابريان امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز مرگ بر آمريکا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز، در خطبه های جمعه 18 فروردین سال جاری، با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا، تصریح کرد: قطع رابطه با آمریکا عزت ملت ایران را افزون کرده است.

وی با بیان این که ما با هیچ ملتی به ویژه مردم آمریکا مشکلی نداریم، خاطر نشان ساخت: ما با سیاست های ضد بشری و دشمنی های سردمداران کشور آمریکا علیه مسلمانان مخالف هستیم.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: قطع رابطه با ابر قدرت کفر و نفاق جهان آمریکا، جز دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

ما نسبت به ایجاد تنش در سوریه انتقاد شدیدی از ترکیه داریم

وی در ادامه سخنانش به توطئه های آمریکا و همچنین ترکیه علیه کشور سوریه اشاره کرد و افزود: ما نسبت به ایجاد تنش در سوریه و همراهی با آمریکا و اسرائیل، انتقاد شدیدی از ترکیه داریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی این مسأله را به خوبی در دیدار نخست وزیر ترکیه بیان کردند.

حجت الاسلام جابریان به سالروز شهادت آیت الله باقر صدر و خواهر فاضله اش اشاره کرد و گفت: آیت الله صدر از برجستگان مراجع دوران معاصر بودند که به فرموده علامه طباطبایی، ایشان با نگارش کتاب فلسفتنا، مکتب مارکسیسم را در بن بست بزرگ قرار دارد.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: 18 فروردین روز جهانی بهداشت است، که باید گفت اسلام با سابقه بیش از 1400 ساله با داشتن ده ها احادیث و روایات از پایه داران بهداشت فردی و عمومی است.

وی با بیان این که امروزه علمای طب غرب با استفاده از منابع تاریخی مسلمانان، نظریه های نوین با نام خود به جهان صادر می کنند، عنوان داشت: مسأله بهداشت در اسلام جز ایمان افراد است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که عدم رعایت بهداشت عمومی نشانه بی ایمانی است، خواستار همکاری و مساعدت مردم با مسؤولان شهرداری و مرکز بهداشت جهت رعایت بهداشت عمومی شد.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز در ادامه سخنانش به سالروز فرارسیدن شهادت شهید مرتضی آوینی و امیرسپهبد علی صیادشیرازی اشاره کرد./9463/پ201/س
ارسال نظرات