۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۰۸۱

پذیرش مرکز تخصصی علامه امینی تبریز تا 25 فروردین ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ پذیرش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) حوزه علمیه تبریز در رشته کلام تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.
دوره کلام اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مرکز تخصصی علامه امینی(ره) حوزه علمیه تبریز از میان طلاب علاقه‌مند به تحصیل در رشته تخصصی کلام سطح دو (کارشناسی) دانش پژوه می پذیرد.

اتمام سطح یک(قبولی کتبی و شفاهی پایه 6) حوزه، حداکثر سن 30 سال، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و کسب امتیاز لازم از شرایط پذیرش این مرکز تخصصی در رشته کلام سطح دو به شمار می رود.

علاقه مندان می توانند برای نام نویسی و دریافت دفترچه تنها تا 25 فروردین فرصت دارند به سایت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه به نشانیwww.howzeh-qom.com و دریافت اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 تا 17 به محل مرکز تخصصی به آدرس تبریز- بلوار 29 بهمن- مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)- مرکز تخصصی علامه امینی(ره) مراجعه کنند.

همچنین طلاب علاقه مند به تحصیل در مرکز تخصصی علامه امینی تبریز می توانند برای دریافت دفترچه نام نویسی به نشانی اینترنتی www.mtamini.comمراجعه کنند و یا با شماره 3296380 0411 تماس بگیرند.

بنا بر این گزارش، مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز است، با حضور طلاب علاقه‌مند در دوره سطح 3 رشته شیعه شناسی و سطح 2 رشته کلام مشغول به فعالیت می باشد.

گفتنی است، مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز تحت اشراف آیت الله مجتهدشبستری و زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی فعالیت می کند./935/پ203/س

ارسال نظرات