۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۰۸۴

برگزاری ویژه برنامه های قرآنی در مدارس علمیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی همزمان با ایام فاطمیه ویژه برنامه های قرآنی در مدارس علمیه استان برگزار می کند.
معاون تهذيب حوزه‌هاي علميه
حجت الاسلام حیدر بی غمی، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه، محافل انس با قرآن و همچنین نشست های معرفتی پیرامون آیات الهی در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارشنبه هفته جاری با حضور حجت الاسلام سیدمحمد مهدی طباطبایی، رئیس جامعه القرآن قم و علی امینی، حافظ و نخبه نونهال قرآنی کشور ویژه برنامه های مختلفی در سه مدرسه علمیه تبریز و شبستر برگزار می شود.

حجت الاسلام بی غمی خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه ها از ساعت 8:30 تا 10 صبح چهارشنبه در حوزه علمیه صادقیه آغاز و از ساعت 11 تا 13 همان روز در مدارس علمیه برادران تبریز ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه از ساعت 17 تا 18 طلاب حوزه علمیه شبستر میزبان این نونهال نخبه قرآنی خواهند بود.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب متاهل مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: کلیه اعضای خانواده طلاب متاهل استان می توانند با تهیه کتاب بهشت خانواده جلدهای یک و دو نوشته سیدجواد مصطفوی و برگه پاسخ‌نامه در این مسابقه غیرحضوری شرکت کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ نامه های خود را در دوره دوم این مسابقه از کتاب جلد 2 کتاب تا پایان فروردین سال جاری به معاونت تهذیب مدرسه علمیه محل تصحیل خود تحویل داده و در این مسابقه فرهنگی و معنوی شرکت کنند.

حجت الاسلام بی غمی با بیان این که به بیست برگزیده هر دوره جوائز ارزنده ای اهدا خواهد شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنایی خانواده های طلاب با اصول زندگی اسلامی و مورد پسند ائمه اطهار، تحکیم بنیان خانواده و ترویج مبانی اخلاق اسلامی در محیط زندگی از مهم‌ترین اهداف این مسابقه است.

وی در ادامه از برگزاری سومین دوره از کارگاه های آموزشی مشاوره ویژه استادان مدارس علمیه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی نیمه اول سالجاری در استان اردبیل برگزار می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات