۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۱۲۰
مقام برجسته حزب الله لبنان:

خباثت آمریکا بر ملت های منطقه پوشیده نخواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ یک مسؤول حزب الله در جنوب لبنان، آمریکا که خود را مدافع آزادی معرفی می کند را متهم ردیف اول سلب آزادی در منطقه ما دانست و سرانجام طرح این دولت برای فتنه انگیزی در منطقه را شکست و ناکامی برشمرد.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، سید احمد صفی الدین، مسؤول حزب الله در منطقه یک جنوب لبنان، روز گذشته در مراسمی از سوی مجمع قرآن کریم در بنت جبیل، تاکید کرد: بسیاری از شعارهایی که سران عالم سر می دهند، هیچ سودی برای امت اسلام و جامعه جهانی ندارد.

این مسؤول برجسته حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه طرح آمریکایی برای برانگیختن فتنه های مذهبی در منطقه به شکست خواهد انجامید، گفت: ملت های منطقه که بارها آمریکا را آزموده اند، راه را گم نخواهند کرد و خباثت آمریکا بر آنها پوشیده نخواهد ماند.

وی با انتقاد از معیارها و رویکردهای دوگانه آمریکا و غرب، گفت: آمریکا که امروزه می کوشد تا خود را سرپرست آزادی و استقلال در منطقه جلوه دهد، خود متهم ردیف اول تروریسم، ظلم و سلب آزادی در منطقه ماست.

سید احمد صفی الدین در پایان با اشاره به دستاوردهای مقاومت، تاکید کرد: این مسیر را در راه خدمت به خدا و قرآن کریم آغاز کردیم و به امید خدا استمرار خواهد یافت و به پیروزی های پی در پی منجر خواهد شد./981/ب903/گ
ارسال نظرات