۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۱۵۱
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

مدیریت و تدابیر حکیمانه رهبری سبب پیشرفت هسته ای ایران شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، نقش مقام معظم رهبری و هدایت های ایشان را در پیشرفت های هسته ای کشور پر رنگ و بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر هدایت ها و مدیریت های ایشان نبود ما به این مرحله از پیشرفت در عرصه هسته ای دست نمی یافتیم.
آيت الله اسدالله ايماني حجت الاسلام والمسلمين ايماني
حجت الاسلام والمسلمین اسد الله ایمانی، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیستم فروردین، سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا و روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: کارتر با قطع یکطرفه رابطه با ایران به دنبال این بود که ما را در انزوا قرار دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس اضافه کرد: آمریکا که می خواست با قطع رابطه ما را منزوی کند امروز خودش منزوی شده است و به فضل خدا ما با قطع فروش نفت به برخی از کشورهای اروپایی باعث شده ایم که آنها در موضع انفعال قرار گیرند.

وی با تحسین دستاوردهای هسته ای ایران،‌ این پیشرفت ها را نتیجه خودباوری و خوداتکایی ملت ایران دانست و تاکید کرد: ما نشان دادیم در یک مساله پیچیده و مهم بدون اتکای به دیگران و دانش خارج، توانسته ایم بالاترین و بیشترین کار را در این عرصه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این روز به روزی تبدیل شده است که ملت از قطع رابطه با آمریکا که حضرت امام آن را نعمتی از نعمت های الهی دانستند حسن استفاده را کرد و در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب به دستاوردهای بسیار خوبی دست یافت.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نقش رهبر معظم انقلاب را در پیشرفت فعالیت های هسته ای کشور بسیار پر رنگ و مؤثر توصیف کرد و گفت: اگر مقام معظم رهبری و مدیریت ایشان در مساله هسته ای نبود ما به این مرحله از پیشرفت و عزت دست نمی یافتیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر و درایت های حکیمانه و پیش بینی های هوشمندانه و شجاعت زاید الوصف در زمانی که ما تعلیق را به صورت داوطلبانه پذیرفته بودیم، دستور دادند که تعلیق شکسته شود.

وی بیان داشت: ایشان تعمدا دستور دادند که رفع تعلیق در همان دولت اصلاحات که تعلیق در آن انجام شده بود، صورت گیرد و این در حالی بود که چند ماه از عمر این دولت بیشتر باقی نمانده بود تا دولت بعدی بتواند کار خود را در این راستا به خوبی دنبال کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ابراز داشت: مدیریت های مقام معظم رهبری باعث شد که ما در انرژی هسته ای به این میزان از موفقیت دست یابیم و این حرکت بلند، سریع و ارزشمند را داشته باشیم. /924/ت302/ج
ارسال نظرات