۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۲۱۷
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت:

حفظ پیوند ایمانی اعضای خانواده از ویژگی های زندگی فاطمی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در خانه ملت، با اشاره به ویژ گی های شخصیتی حضرت فاطمه(س)، حفظ پیوند ایمانی خانواده را از مشخصه های زندگی فاطمی عنوان کرد.
فاطميه
حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه ابراز داشت: مسؤولان فرهنگی باید با ساخت و تولید آثار فاخر دینی در قالب تصاویر ماندگار از زندگی گوهربار حضرت فاطمه زهرا(س) بستر و زمینه را برای معرفی، تبیین و الگوپذیری سیره ایشان در جامعه امروز فراهم کنند.

وی با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا(س) نماد علم و روشنفکری در اسلام هستند، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) به تمامی علوم زندگی مانند سیاست، اخلاق، اقتصاد، خانه داری و همسرداری و همچنین امور اجتماعی مسلط و واقف بودند.

وی حفظ حریم خانواده برای تقویت اسلام را یکی از بزرگ ترین خصوصیات بارز زندگی حضرت زهرا(س) خواند و تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) بر حفظ پیوند ایمانی خانواده نیز تاکید ویژه ای داشتند.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به برخی ویژگی ها و سجایای اخلاقی دخت رسول اکرم(ص) خاطرنشان کرد: مقابله با استکبار، تلاش برای اجرای عدالت در جامعه و حل مشکلات مردم، صیانت از حریم محرم و نامحرم، تربیت دختری مانند حضرت زینب(س) که در اوج گرفتاری و اسارت عفت و پاکدامنی خود را حفظ کرد، همسرداری و حمایت از ولایت و حفظ امامت از خصوصیات این بانوی پاکدامن بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در خانه ملت، با تاکید بر این که الگوی های مثبت و تأثیرگذار در جامعه کنونی کمتر مشاهده می شود، اذعان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با تمام قوا و با حربه های گوناگون فرهنگی و از راه پخش فیلم های مبتذل و ضد دینی در ماهواره ها سعی در کمرنگ تر کردن الگوهایی مانند حضرت فاطمه(س) هستند که باید در این زمینه هوشیار باشیم./936/ت302/س
ارسال نظرات