۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۲۵۰

هفدهمین شماره دو هفته نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ هفدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا به همت دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان منتشر شد.
نداي رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هفدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه و با مطالبی در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، علم، فناوری، سلامت و خانواده منشر شد.

خبر بازدید برخی از شخصیت های کشوری از مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین، گزارشی از سفر آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور به استان خوزستان، خبر دیدار های نوروزی آیت الله موسوی جزایری از مهم ترین اخبار منشر شده در هفدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

اخباری از برگزاری اردوهای راهیان در استان خوزستان، گزارشی از گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مسؤولان آموزش و پرورش خوزستان و گزارش تصویری از خدمات اردوهای جهادی از دیگر عناوین هفدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

ستون های حاشیه صفحات دو هفته نامه نامه ندای رسا در هفدهمین شماره خود در برگیرنده مطالب متنوعی از جمله پیشنهاد های طبیعی برای سلامت قلب، اخباری از تازه های فناوری و پاسخ به شبهه ای مبنی بر سخن گفتن فرشته با دخت گرامی پیامبر، فاطمه الزهرا(س) چگونه قابل توجیه است، می باشد.

«ویکی پدیا؛ خطری در کمین جامعه» عنوان مهم ترین مطلبی است که در قسمت علم و فناوری هفدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا منتشر شده است.

گفتنی است هفدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا با موضوعات جدید، با عناوین علم و فناوری، سلامت و خانواده در 8 صفحه رنگی منتشر شد./9464/ن602/س
ارسال نظرات