۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۲۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دشمنان به دنبال خاموشی صدای اسلام در منطقه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عظیمی گفت: استکبار جهانی سال‌ها است که با توطئه‌های مختلف و راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال خاموشی صدای اسلام در ایران و منطقه است.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شب گذشته در همایش شورای هیئات مذهبی استان در تبریز، اظهار داشت: رسالت امروز متولیان هیئات مذهبی تبیین صحیح و منطقی سیره عملی ائمه معصومین به ویژه حضرت زهرا(س) است.

وی با تاکید بر اینکه سیره فاطمی بایستی سینه به سینه و نسل به نسل در مجالس مذهبی و هیئت های حسینی منتقل شود، افزود: در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای انحراف و شکاف میان نسل جوان و آموزه های دینی بهره می گیرند، هیئت های حسینی دارای ظرفیتی وصف ناپذیر برای تبیین و ترویج ارزش های الهی هستند.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به برخی توطئه های فرهنگی، رسانه ای و عقیدتی دشمنان نظام اسلامی خاطر نشان کرد: ضربه و یا تضعیف ولایت فقیه در راس برنامه های دشمنان اسلام قرار دارد، استکبار امروز به این مهم رسیده که ولایت فقیه؛ توان شیعه در اداره جامعه اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی غرب است و شرق عالم است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به برکت رهنمودهای ولایت فقیه در شرایط بدر و خیبر قرار گرفته و الهام بخش دیگر ملت های آزاده و مظلوم جهان است، اظهار داشت: ساده انگاری خواهد بود اگر تصور شود دشمنی آمریکا با ایران تنها به واسطه دستیابی ما به انرژی صلح آمیز هسته ای است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که آمریکا و غرب با اصل نظام ولایی حاکم در ایران مشکل دارند، افزود: استکبار جهانی سال هاست که با توطئه های مختلف و راه اندازی جنگ نرم به دنبال خاموشی صدای اسلام در ایران و منطقه است.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به این که ترور نخبگان سیاسی کشور، جاسوسی و تهدید امنیت ملی، کمک اطلاعاتی و نظامی به دشمنان، تحریم های اقتصادی و علمی و ... از سوی دشمنان با هدف براندازی نظام اسلامی صورت می گیرد، گفت: امروز به برکت تحریم های دشمنان ایران رتبه یازدهم علمی در جهان را از آن خود کرده و این امر تا قبل از پیروزی انقلاب سابقه نداشت.

وی تصریح کرد: بهره مندی از فناوری هسته ای حق مسلم ملت ایران است، چراکه پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی در قالب موازین شرعی جایز است، دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با نصب العین قرار دادن قاعده فقهی نفی سبیل؛ روابط سیاسی و اقتصادی خود را تنظیم می کند.

همچنین احد پنجه شکار، رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی از آماده شدن بانک اطلاعاتی بیش از دو هزار و 500 هیئت مذهبی در سطح استان خبر داد و افزود: شورای هیئات مذهبی از 13 سال پیش تاکنون اقدام به جمع آوری اطلاعات هیئات مذهبی در استان، کدبندی، صدور مجوز فعالیت، اجرای طرح آسیب شناسی، سیاستگذاری کلان و برنامه دهی به آنها کرده است./935/پ202/س
ارسال نظرات