۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۳۵۶
در دانشگاه خوزستان؛

کرسی آزاداندیشی با موضوع عرفان‌های نوظهور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان راه‌اندازی هیأت مذهبی کارکنان، نشست فرهنگی با استادان و اعزام دانشجویان به نمایشگاه کتاب تهران را از برنامه‌های این دانشگاه برای اجرا در نیمسال دوم تحصیلی عنوان کرد.
کرسي آزاد انديشي
حجت‌الاسلام اکبر محمدیان، نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اجرای برنامه های مختلف مذهبی، علمی و فرهنگی در دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان خبرداد و گفت: راه‌اندازی هیأت مذهبی کارکنان، نشست فرهنگی با اساتید و اعزام دانشجویان به نمایشگاه کتاب تهران از برنامه هایی است که در نیمسال دوم تحصیلی در دانشگاه برگزار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان به اجرای طرح پرسش و پاسخ غیرحضوری ویژه دانشجویان، مسابقات قرآن و عترت و اعزام دانشجویان به مشهد مقدس در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 150 تا 200 دانشجو در طرح پرسش و پاسخ غیرحضوری با طراحی 10 سوال شرکت کردند.

حجت الاسلام محمدیان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نشست تخصصی فرهنگی ویژه اساتید زن با موضوع منشور اخلاقی دانشجویان و استادان از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در سال گذشته بود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع عرفان‌های نوظهور خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ویژه دانشجویان در هفته های آینده در دانشگاه برگزار خواهد شد./9461/پ202/س
ارسال نظرات