۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۴۳۷
امام جمعه رشت:

روی آوردن مردم به تولید داخل نیازمند افزایش کیفیت است

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه رشت، لازمه روی آوردن مردم به مصرف داخلی را فرهنگ سازی و افزایش کیفیت تولید داخل دانست و گفت: تولید کنندگان با افزایش کیفیت، مردم را از مصرف محصولات خارجی منصرف کنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه رشت، با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: کشاورزان گنج های کشور هستند؛ بنابر این کشاورزی از جمله فرصت هایی است که می تواند تولید ملی را رونق ببخشد و کشور را از نیاز به تولید خارج مستقل کند.

خطیب نماز جمعه رشت تاکید کرد: در سال تولید ملی باید زمین کشت نشده در گیلان وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، لازمه روی آوردن مردم به مصرف داخلی را فرهنگ سازی و افزایش کیفیت تولید داخل دانست و گفت: تولید کنندگان با افزایش کیفیت، مردم را از مصرف محصولات خارجی منصرف کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه آمریکا را در حال تلاش برای مصادره انقلاب مردم مصر دانست و گفت: سه نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهور مصر به نام های البرادعی، عمر موسی و عمر سلیمان وابسته به غرب هستند.

خطیب نماز جمعه رشت تاکید کرد: عمر سلیمان 17 سال رییس دستگاه اطلاعاتی حسنی مبارک بوده و رییس جمهور شدن او به معنای بازگشت به گذشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد: علت مخالفت غرب با کاندایدای اخوان المسلمین به خاطر ترس از اسلامی شدن حکومت مصر و به خطر افتادن حیات سیاسی رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در ادامه با بیان این که درگیری های داخلی سوریه از جنس بیداری اسلامی نیست، گفت: غرب همزمان با توطئه در مصر با حمایت از تروریست ها در سوریه به دنبال نابودی پایگاه مقاومت در منطقه و سوریه است.

امام جمعه رشت به سفر رئیس جمهور به هرمزگان اشاره کرد و گفت: اقدامات دولت در محرومیت زدایی از مناطق محروم جنوب کشور و بشاگرد قابل تحسین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تکرار حاکمیت حاکمیت امارات را در خصوص جزیره ابوموسی همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان بی اساس خواند و گفت: هیچ سند تاریخی برای ادعای امارت وجود ندارد./950/پ201/س
ارسال نظرات