۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۴۴۴
عضو مجلس خبرگان:

دشمنان از ولایت پذیری ارتش رنج می برند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار جمعی از فرماندهان پادگان نیروی زمین ارتش اعلام کرد: ولایت فقیه رکن اساسی حکومت اسلامی و عامل ثبات کشور است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه درگیلان عصر روز گذشته  در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش مستقر در منجیل اظهار کرد: اقتدار، استقلال و پیشرفت و خوداتکایی نیروهای نظامی ایران اسلامی مرهون انقلاب و شهدا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهدیدات نظامی و فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشیاری، بصیرت و بهره گیری از منویات ولایت فقیه رمز ایستادگی و اقتدار ارتش در برابر دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: تجربه 33 سال انقلاب نشان داده که ولایت پذیری ارتش موجب رنجش دشمنان و موفقیت های بی نظیر ارتش در زمینه های نظامی و دفاع از کشور بوده است.

امام جمعه رشت به بیداری اسلامی کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: این تحولات از انقلاب اسلامی نشات گرفته و روز به روز در حال گسترده تر شدن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، عدم ثبات کشورهایی را که در آنها انقلاب مردمی صورت گرفته به دلیل عدم برخورداری از نعمت ولایت دانست و گفت: ولایت فقیه رکن اساسی حکومت اسلامی و عامل ثبات کشور است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که ملت ایران اسلامی مدافع حقیقی ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: مردم کشورمان در سه دهه اخیر با همه توان خود از این جایگاه رفیع محافظت و پشتیبانی کردند./950/پ203/س
ارسال نظرات