۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۵۳۹

فضای شهر تبریز با تشییع شهدای گمنام عطرآگین می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه، مراسم تشییع پیکر دو لاله گمنام دوران دفاع مقدس در تبریز تشییع خواهد شد.
تشييع و تدفين شهيد گمنام
حسن استوار آذر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم تبریز پیکر دو لاله گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را تشییع خواهند کرد.

وی با بیان این که پنجم اردیبهشت ماه سال جاری مراسم تشییع شهدای گمنام با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور تبریز برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم از ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار و پس از اجرای ویژه برنامه عزاداری و سوگواری، در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به خاک سپرده خواند شد.

استوارآذر با بیان اینکه ویژه برنامه وداع با شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از 11:30 آغاز می شود، افزود: حضور اقشار مختلف مردم در کنار دانشگاهیان، فضای معنوی خاصی به حال و هوای شهر تبریز در ایام فاطمیه خواهد بخشید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این دو شهید سرافزار اسلام در عملیات والفجر هشت در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل شده اند.

وی با اشاره به این که پیکرهای این دو شهید در تفحص های اخیر پیدا شده اند، گفت: سن تقریبی این شهدای جوان گمنام که به وسیله آزمایش مشخص شده 16 و 32 سال تخمین زده شده است.

گفتنی است، دانشگاهیان آزاد اسلامی تبریز از سال ها پیش برای تدفین شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در فضای مرکز آموزش عالی درخواست های مکرری از مسؤولان امر داشته اند./935/پ202/س

ارسال نظرات