۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۵۹۹
نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر:

دانشجویان حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دانشجویان حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و باید با جان و دل از این مهم پاسداری کنند.
دانشگاه اسلامي
حجت‌الاسلام عبدالغنی جوانمردزاده، مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که باید دانشگاه ها بر مبنای کلام رهبری اسلامی شوند، تصریح کرد: اسلامی ‌شدن دانشگاه‌ بر مبنای دیدگاه مقام معظم رهبری یعنی جایگاه تبدیل شدن جوانان به انسان متعهد در عرصه اخلاق و دینمداری.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر همراهی علم و دین تأکید داشته‌اند که نتیجه آن رشد ایمان دینی دانشگاهیان است.

حجت الاسلام جوانمردزاده اظهار داشت: امروز تقویت بنیه اعتقادی دانشجویان با اجرای برنامه‌های دینی گوناگون و راه‌اندازی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رقم خورده است.

وی در ادامه به الگو بودن دانشجویان در محیط دانشگاه از نظر آموزشی، رفتاری و کرداری اشاره و تأکید کرد: دانشجویان حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و باید با جان و دل از این مهم پاسداری کنند.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی موجب تقویت خودباوری و تحقق پیشرفت است

حجت الاسلام جوانمردزاده خاطرنشان کرد: حضور پررنگ‌تر استادان مؤمن و فرهیخته در دانشگاه‌های پس از انقلاب اسلامی، برگزاری کلاس‌های معارف اسلامی برای دانشجویان از اقدامات مثبت صورت گرفته در این زمینه بوده است.

مسؤول نهاد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به شعار«تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نیروهای داخلی می‌تواند ضمن تقویت خودباوری، زمینه ‌ساز تحقق پیشرفت و توسعه روزافزون کشور می شود.

وی با بیان این که مسؤولان اجرایی و تولیدی و صنعتی باید به بالا بردن کیفیت توجه بیشتری کنند، گفت: این نامگذاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب ناشی از بصیرت و دوراندیشی بوده که امیدواریم امسال با تعامل بخش‌های مختلف اجرایی به خوبی محقق شود./9458/ت302/س




ارسال نظرات