۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۶۶۱۷
آیت الله شبستری:

سلاح ایمان ارتش، استکبار جهانی را به زانو در می آورد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: سلاح ارتش قدرت ایمان و تقوا در مقابله با دشمنان است، سلاحی که استکبار جهانی هیچ گاه قادر به شناسایی و یا انهدام آن نیست.
آيت الله محسن مجتهدشبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در سالروز 29 فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با برکات مهم و ارزشمندی همراه بود که از آن جمله می توان به فعالیت ارتشی ولایت مدار و جویای شهادت اشاره کرد.

وی با اشاره به تعابیر مختلف امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب ارتش را همچون شجره طیبه دارای ریشه ثابت و صلابت در عملکرد دانسته اند و امروز شاهدیم که این شجره طیبه در هر زمان ثمره ای تازه برای نظام اسلامی دارد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این که بزرگ ترین افتخار نیروهای مسلح، فرماندهی آگاه به زمان، مجتهد، عادل و ولایی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و رهبری داهیانه خویش، کشتی نظام اسلامی را از بحران های مختلف عبور داده و امروز نیروهای مسلح نیز از برکات این فرماندهی معظم متنعم هستند.

عضو خبرگان رهبری قدرت و امنیت کشور را مدیون وحدت نیروهای نظامی و انتظامی دانست و افزود: مهم ترین سلاح ارتش قدرت ایمان و تقوا در مقابله با دشمنان است، سلاحی که استکبار جهانی هیچ گاه قادر به شناسایی و یا انهدام آن نیست.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود اوج مقاومت و سلحشوری ارتش و سایر نیروهای نظامی کشور را در مواجه با جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت:: در شرایطی که نظام نوپای جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم و محرومان در تلاش بود، جنگ با حمایت نظام سلطه با 12 لشکر مسلح عراقی به ایران تحمیل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروهای ارتشی مانند برادران سپاهی و بسیجی خود در عرصه های نبرد حق علیه باطل نقش آفرین بودند، گفت: پس از انقلاب نیز در مقاطع مختلف تاریخ، شاهد سلحشوری ها و جان فشانی های نیروهای مسلح به ویژه ارتش بوده ایم.

وی در ادامه با اشاره به توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدات دشمنان اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی مدافع صلح و امنیت است، اما هرگونه تهدید از سوی استکبار با پاسخ کوبنده ارتش و سپاه همراه خواهد بود.

آیت الله شبستری تاکید کرد: امروزه ایران اسلامی با تجربیات فراوان نیروهای مسلح و دستیابی به تجهیزات پیشرفته نظامی آماده دفاع از آرمان های نظام است؛ وجود چنین نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به فنون جنگی باعث شده دشمنان نظام نیز از قدرت کشور و ملت ایران حساب ببرند./935/پ202/س
ارسال نظرات