۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۷۰۵

هیأت داوران جشنواره عکس نماز و نیایش معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای هیات داوران سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش در تبریز معرفی شدند.
نماز و نيايش
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: عباس میرهاشمی، جاسم غضبان‌پور، خانعلی صیامی، اکتای چولاک و امیرعلی جوادیان داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری جشنواره عکس نماز و نیایش در سطح بین‌المللی و موضوع جشنواره که بنیادی‌ترین فریضه دینی و اسلامی مسلمانان است و همچنین با تکیه بر پتانسیل غنی استان در زمینه هنر عکاسی،‌ هیات داوران از عکاسان استانی، کشوری و بین‌المللی انتخاب شده‌اند.

داننده رشد کمی ارسال آثار از سوی عکاسان سراسر کشور و کشورهای خارجی به این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جشنواره عکس با محور نماز و نیایش فرصت مغتنمی برای حضور عکاسان حرفه‌ای و تازه‌کار و تعامل دو نسل هنر عکاسی و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات هنری است.

وی موضوعات جشنواره را شامل نماز و نیایش و اتحاد و همبستگی امت اسلامی، نماز و نیایش و جوانان و نوجوانان، نماز و نیایش و بیداری اسلامی، نماز و نیایش و کودکان، نماز و نیایش و حالات معنوی و نماز و نیایش و دفاع مقدس عنوان کرد.

براساس این گزارش سومین جشنواره بین المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار و همچنین آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت ماه 1391 در تبریز برگزار می‌شود.

گفتنی است، دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین المللی اجرا می‌شود./935/د102/س
ارسال نظرات