۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۷۱۴

کتابخانه مصلای اعظم امام خمینی تبریز افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد خیریه مصلای امام خمینی(ره) تبریز از افتتاح سالن قرائتخانه و کتابخانه عظیم مصلای امام (ره) تبریز خبر داد.
کتابخانه


به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت‌الاسلام محمدی امروز در نشست هفتگی کارکنان این بنیاد و تیم فنی و مهندسی مجموعه فرهنگی مذهبی مصلای تبریز اظهار کرد: در راستای نشر و اشاعه فرهنگ صحیح در جامعه و بسترسازی مناسب برای مطالعه دانش آموختگان و پژوهشگران استان، کتابخانه و قرائتخانه مصلای امام خمینی(ره) به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کتابخانه مصلا دارای فضاهای مختلف فرهنگی از جمله سالن مطالعه عمومی مجزا برای خواهران و برادران است که ورودی خواهران از طرف خیابان طالقانی و ورودی برادران از طرف خیابان امام خمینی(ره) بوده و در مجموع در این کتابخانه به طور همزمان یک‌هزار و 200 نفر می‌تواند مطالعه و تحقیق کند.

محمدی خاطرنشان کرد: کتابخانه مصلا شامل مخازن عمومی و تخصصی، کیس ویژه پژوهشگران، سالن مطالعه عمومی و بخش انفورماتیک است که در این بخش امکان استفاده از تجهیزات نرم‌افزاری و تحقیق در فضای مجازی سایبری برای پژوهشگران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اشخاص حقیقی و حقوقی، تعدادی از کتاب‌های ارزشمند و قابل استفاده خود را به این کتابخانه اهدا کرده‌اند، از مردم فرهنگ‌دوست استان خواست تا با اهدا کتاب‌های ارزشمند در راستای رونق عظمت این مجموعه فرهنگی مذهبی سهیم باشند.

محمدی افزود: افراد می‌توانند با شماره تلفن‌های 5564140 و 5568270 بنیاد مصلا برای هرگونه هماهنگی و اهدا کتاب به این کتابخانه با امور فرهنگی مصلا ارتباط برقرار کنند./935/پ202/س

ارسال نظرات