۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۷۳۳
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

عملیات احداث کتابخانه مرکزی قم به زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برطرف شدن مشکل زمین و اختصا‌ص اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی قم خبر داد.
ساختمان


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد‌مهدی فداکار، معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از پروژه تالار مرکزی شهر قم در جمع خبرنگاران بر ضرورت احداث امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: در اختصا‌ص اعتبارات و اجرای پروژه‌های فرهنگی باید نگاه ویژه‌ای به قم داشته باشیم و امیدواریم گام‌های مثبت و موثر دیگری در این زمینه برداشته شود.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد احداث کتابخانه مرکزی قم خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم است که متاسفانه تاکنون با وجود همه پیگیری‌ها، به دلیل مشکل زمین اجرایی نشده است.

فداکار در ادامه افزود: البته مشکل زمین برای اجرای این پروژه به زودی برطرف می شود و امیدواریم با اختصا‌ص اعتبارات لازم که از سال‌های گذشته برای این پروژه در نظر گرفته شده است، آغاز عملیات اجرایی آن را در منطقه محروم شهر قم شاهد باشیم.

در بازدید معاون اداری مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار مرکزی شهر قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاون اداری مالی این اداره کل و جمعی از دست اندرکاران اجرای پروژه نیز حضور داشتند./916/د102/ع

ارسال نظرات