۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۷۸۴

سپاه بازوان توانمند ولایت فقیه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سپاه عاشورا در بیانیه ای اعلام کرد: سپاه پاسداران توانسته است دوشادوش دیگر نیروهای مسلح ارزشی و مکتبی به عنوان بازوان توانمند ولایت فقیه از مرزهای جغرافیایی و آرمانی صیانت و حفاظت کند.
آرم سپاه


به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد آورشده است: تهدید رسانه ای غرب علیه سپاه، نشان دهنده نقش کلیدی این مجموعه مخلص و ولایت مدار می باشد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز قرار گرفته، آمده است: اگر امروز سپاه همواره مورد تهدید رسانه های استکبار جهانی واقع می شود، به خاطر آن است که توانسته کلیه حرکات شیطنت آمیز ایادی استکبار را در حوزه جنگ نرم رصد کرده و در خنثی سازی توطئه های شیطانی آنها پیشگام بوده است.

این بیانیه ادامه می دهد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به تدابیر استراتژیک رهبر کبیر انقلاب اسلامی تشکیل یافت تا بتواند فلسفه وجودی خود را که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، معنا و تفسیر کند.

سپاه عاشورا، با اشاره به دستاوردهای این مجموعه طی 33 سال گذشته، اضافه می کند: محصول خون هزاران شهید گلگون کفن ایران اسلامی چیزی نبود، جز 'استقلال'، اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تکنولوژیک و ' آزادی' از یوغ ستم استکبار جهانی و طواغیت مدرن و 'جمهوری اسلامی' که بیانگر سیستم حکومتی نوین بنام مردم سالاری دینی بود که سکان دار این کشتی پهناور، ولایت فقیه می باشد.

بیانیه فوق ادامه می دهد: انقلاب اسلامی همواره در طول سه دهه گذشته مورد تهدید نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نرم شده و سپاه پاسداران توانسته دوشادوش دیگر نیروهای مسلح ارزشی و مکتبی به عنوان بازوان توانمند ولایت فقیه از مرزهای جغرافیایی و آرمانی صیانت و حفاظت کند.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران، با امام شهدا و شهدای امام عهد می بندد که تحت زعامت دیده بان بیدار انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، در دفاع از آرمانهای مقدس شهدا و حریم ولایت تا زمانی که بتواند پرچم انقلاب اسلامی را بدست حضرت بقیة الله بسپارد، از پا ننشیند./935/د102/ع

ارسال نظرات