۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۸۱۵

17 کشور جهان در جشنواره عکس نماز و نیایش شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی از شرکت عکاسان 17 کشور جهان در سومین جشنواره بین ‌المللی عکس نماز و نیاش خبر داد.
نماز و نيايش
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد دادی گفت: تاکنون هنرمندان عکاس آثار خود را از کشورهای هند، عراق، مالزی، اندونزی، بلژیک، مجارستان، آمریکا، برزیل، تایلند، بنگلادش، ترکیه، بلغارستان، فلسطین، چین، افغانستان و امارات به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند.

ویاز شرکت عکاسان 17 کشور جهان در سومین جشنواره بین ‌المللی عکس نماز و نیاش خبر داد و افزود: آثار ارسالی به این جشنواره از لحاظ کیفی و کمی نسبت به دوره‌ های قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است.

دادی با بیان این که مراحل داوری آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در روزهای آینده آغاز می شود، گفت: این جشنواره محل مناسبی برای تعامل هنرمندان عکاس و طرح آثار فاخر به منظور تبیین ابعاد مختلف نماز و نیایش و نمایان سازی آثار فردی و اجتماعی این فریضه بنیادی دین اسلام است.

سومین جشنواره بین المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار و آیین پایانی و معرفی نفرات برتر و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت ماه جاری در تبریز برگزار می ‌شود.

گفتنی است، دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین المللی اجرا می ‌شود./935/د103/س
ارسال نظرات