۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۸۵۸
حجت الاسلام واعظی:

جشنواره نوآوری‌های تبلیغ پل ارتباطی بین مبلغان خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی در تشریح برنامه های جشنواره نوآوری‌های تبلیغی گفت: می خواهیم از این طریق پل ارتباطی بین مبلغان موفق و جوانان تازه کار ایجاد کنیم.
حجت‌الاسلام احمد واعظي رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از برگزاری جشنواره نوآوری های تبلیغی خبر داد و گفت: مبلغان موفق زیادی در حوزه وجود دارند که خلاقیت‌ها و نوآوری منحصر به فردی دارند ولی تاکنون نتوانسته‌اند تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

وی افزود: با برگزاری این فراخوان عمومی تمام کسانی که ایده‌های جدیدی در عرصه تبیلغ دارند گرد‌هم می آیند و ما نیز از طرح هایی که به تایید هیات داوران برسد حمایت خواهیم کرد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره را انتقال تجربیات مبلغان به یکدیگر عنوان کرد و گفت: می خواهیم با این برنامه مبلغان جوانی که کار خود را تازه شروع کرده اند با ظرافت‌های امر تبلیغ و نحوه ارتباط‌گیری با مخاطبان مختلف آشنا شوند.

حجت الاسلام واعظی انجام مصاحبه های متعدد با شخصیت های بزرگ حوزه و مبلغان موفق و مکتوب کردن آنها را یکی از کارهای این جشنواره عنوان کرد و گفت: از حضرت آیت الله صافی گلپایگانی می خواهیم دیدگاه‌ها و تجربیات شخصی خود را مطرح کنند تا ما در قالب این مجموعه فاخر به طلاب و مبلغان جوان ارائه دهیم.

وی در پاسخ به تاکید حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در بهره مندی مبلغان از قرآن کریم تصریح کرد: برنامه های قرآنی ویژه ای برای مبلغان در نظر گرفته ایم تا بتوانند بهتر و بیشتر در زمینه های قرآنی خصوصا تفسیر فعالیت کنند./928/پ202/ع

ارسال نظرات