۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۸۷۸
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

تولید ملی اصلی ترین سرمایه و مبنای توسعه کشور است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: توسعه اقتصادی هم اکنون به‎عنوان اصلی‎ترین مبنای توسعه هر کشوری به شمار می‎رود که در سایه آن می‎توان به امنیت و رفاه اجتماعی دست یافت.
سال توليد ملي حمايت از کار و سرمايه ملي


سیدعلی موسوی‌جرف، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که توسعه اقتصادی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، به عنوان اصلی ترین سرمایه کشور به شمار می آید، اظهار داشت: در سایه توسعه اقتصادی می‎توان به امنیت و رفاه اجتماعی دست یافت.

وی در ادامه به وظایف مردم و مسؤولان نسبت به نام گذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تولید ملی نیازمند تلاش و جهاد اقتصادی است، از این رو می بایست مردم و مسؤولان با همکاری و وحدت به این مسأله جامه عمل پوشانند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که مسؤولان کشور می بایست مشکلاتی را که بر سر راه تولیدکنندگان داخلی وجود دارند را به شکل مطلوبی رصد کنند، تصریح کرد: به یقین باید این مشکلات از سوی مسؤولان و دولتمردان نظام اقتصادی کشور رصد و در راستای حل آن تلاش شود تا همان‎گونه که شاهد پیشرفت‎های خوبی در سال جهاد اقتصادی بوده‎ایم به آنچه که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال پیش‎رو دست یابیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسأله‏ تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی برنامه‌ریزی درست مسؤولان بتواند شکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالش‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند غلبه خواهد کرد.

موسوی‌جرف اذعان داشت: اگر مسؤولان و دولتمردان نظام اسلامی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را باور داشته و در این مسیر گام بردارند، در پایان سال 91 شاهد حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود، نقش دولت به‌ویژه بانک‌ها را در تحقق نام سال 91 مهم و مؤثر دانست و اظهار داشت: افرادی که قدرت کارآفرینی دارند، سرمایه‌گذاری آنها در بخش تولید یک نوع ایثار تلقی می‌شود؛ چرا که هم اکنون حوزه خدمات از نظر توجیه اقتصادی خطر کمتر و درآمد بیشتری دارد./9465/ت302/ع

ارسال نظرات