۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۹۷۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس یک افتضاح سیاسی بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: آمریکا هم اکنون در بدترین و ضعیف‌ترین موقعیت سیاسی و اقتصادی قرار دارد.
شکست آمريکا در صحراي طبس شکست آمريکا در صحراي طبس شکست آمريکا در صحراي طبس شکست آمريکا در صحراي طبس


حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ظهر امروز در جمع کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان به سالروز واقعه طبس اشاره و تصریح کرد: دخالت نظامی آمریکا برای رهایی گروگان‌های لانه جاسوسی این کشور در تهران و شکست معجزه گونه نظامیان آمریکایی در صحرای طبس را باید از الطاف خداوند بر ملت و انقلاب اسلامی خواند چرا که ما هیچ دخالتی در ناکام گذاشتن توطئه حمله نظامی متجاوزین آمریکایی نداشتیم.

وی هدف نهایی حمله نظامی امریکا به صحرای طبس موسوم به «پنجه عقاب» را به سقوط کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطرنشان ساخت: شن های صحرای طبس که به تعبیر امام راحل (ره) مامور خدا بودند همه نقشه های شوم آنان را نقش برآب کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه شکست نظامی امریکا در صحرای طبس یک سیلی به رییس جمهوری وقت امریکا بود ابراز داشت: ابعاد این شکست نظامی و افتضاح سیاسی هنوز از اذهان و افکار عمومی دنیا پاک نشده و نخواهد شد.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به تصرف لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان اظهار داشت : تصرف لانه جاسوسی امریکا در 13آبان ماه 1359توسط دانشجویان پیرو خط امام ابهت پوشالی امریکا را در سطح جهان شکست چرا که تا آن دوران امریکایی ها هیچگاه چنین خفت سیاسی را تجربه نکرده بودند.

وی به درخواست مکرر امریکایی ها برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تا زمانی که امریکا پیش شرط مذاکره که همان عذرخواهی از ایران، لغو تحریم ها، دست برداشتن از دشمنی و عنادورزی و احترام متقابل و به رسمیت شناختن حق ایران از فناوری صلح آمیز هسته ای را عملی نکند هیچ مذاکره ای مفید و ثمربخش برای ملت ایران نخواهد بود./9458/پ202/ع

ارسال نظرات