۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۹۸۹

همایش «حوزه علمیه آذربایجان شرقی، ظرفیت ها و تهدیدها» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی همایش علمی و پژوهشی «حوزه علمیه استان، ظرفیت ها و تهدیدها» را برگزار می‌کند.
حوزه علميه طالبيه تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی همایش علمی و پژوهشی «حوزه علمیه استان، ظرفیت ها و تهدیدها» را با هدف تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و در پاسخ به مطالبات اندیشمندان حوزوی، به ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تحول در حوزه های علمیه و با توجه به جایگاه حوزه علمیه آذربایجان برگزار می‌کند.

گردآوری و بهره مندی از نظرات و دیدگاه های اساتید، فضلا و اندیشمندان و طلاب در جهت توسعه و اداره روشمند واحدهای حوزوی استان، ایجاد و تکمیل بانک اطلاعات دانش آموختگان حوزه های علمیه استان و همچنین همفکری و همگرایی بیشتر مسئولان و مدیران حوزه ها و صاحبنظران و محققان فرهیخته در جهت رشد همه جانبه حوزه ها از جمله محورهای این همایش خواهد بود.

همچنین شناسایی و دستیابی به راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و اخلاقی طلاب، بسترسازی مناسب جهت استفاده از ظرفیت های موجود برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی و اداری حوزه‌ها از دیگر محورهای اعلام شده برای این همایش است.

عموم اساتید، محققان، اندیشمندان، فضلا و طلاب می توانند مقالات و دیدگاه های خود را حداکثر تا 15 خرداد ماه سالجاری با محوریت موضوعات اعلام شده به دبیرخانه همایش در تبریز ارسال کنند.

گفتنی است، دبیرخانه همایش علمی و پژوهشی «حوزه علمیه استان، ظرفیت ها و تهدیدها» در تبریز، بلوار 29 بهمن، ساختمان کتابخانه حضرت ولی عصر (عج)، طبقه دوم، اتاق 208 کدپستی 17531-51569 مستقر است.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی به آدرس
www.hea.ir مراجعه و با شماره تلفن 3325711-0411 ، داخلی 208 و پست الکترونیکی hamayesh@mihanmail.ir در ارتباط باشند./935/پ203/ع

ارسال نظرات