۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۹۹۲

دو شهید گمنام در خوزستان آرام گرفتند

خبرگزاری رسا ـ پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیر حوزه های علمیه خوزستان در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در ملاثانی تشییع و به خاک سپرده شد.
تشيع شهدا در ملاثاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیر حوزه های علمیه خوزستان در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در ملاثانی تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، پیش از ظهر امروز در مراسم تشیع دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بیش از 1400 سال است که سیاره زمین در انتظار ظهور و بروز کسانی است که علم و بیرق حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) را به دست بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه هایی که فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس آفریدند، قصه و افسانه نیست بلکه واقعیت است و باید از آنها درس بگیریم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه قرآن پر فروش ترین کتاب در جهان است، گفت: شهدای گمنام در گمنامی به جبهه رفتند، شهید و به خاک سپرده شدند و در گمنامی نام ایران را در جهان به نمایش گذاشتند.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان اظهار داشت: این شهیدان بودند که نام علی و اولاد علی(ع) و نام زهرا(س) و راه ایشان را زنده کردند و امروز در پیشگاه آنها هستیم تا با آنها عهد و پیمان ببندیم که همچنان راه آنها را ادامه دهیم.

حجت الاسلام حاجتی ابراز داشت: شهدا هیچ گاه نمی میرند، آنها زنده اند و حاضر و ناظر بر اعمال ما و راهی که طی می کنیم، هستند و در پیشگاه باری تعالی دارای مقامات بلند و ارزشمند و برکات و کراماتی هستند از این رو باید آنها را گرامی داشته و ایثارگری ها و آرمان های آنها را به نسل های بعد منتقل کنیم.

گفتنی است، یکی از این شهدا در عملیات های تک دشمن در سال 1367 در منطقه موسیان و شهید گمنام دیگر در منطقه میمک و عملیات نصر 6 به شهادت رسیده‌اند./9458/پ202/ع

ارسال نظرات