۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۷۰۰۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

آرمان شهدا قدرت نرم نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عباس ولایی گفت: استکبار جهانی به این باور رسیده که روبه‌رو شدن با ایران اسلامی بسیار پیچیده تر از محاسبات علمی است که این باور ناشی از قدرت نرم و انفاس قدسی شهیدان است.
حجت الاسلام ولائي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی شب گذشته در مراسم معنوی وداع با شهدا که در حسینیه سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گمنام تجلی مظلومیت رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در جنگ تحمیلی مقابل دنیای کفر ایستاده بود، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس تنها جنگ تاریخ ایران بود که رزمندگان اسلام با رشادت نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی دست دشمنان بیفتد.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این که استکبار جهانی امروز نیز با توطئه های جدید درصدد تحریف تاریخ دفاع مقدس برآمده است، افزود: فرزندان این مرز و بوم در حالی با دستان خالی مقابل استکبار ایستادند که دشمن بعثی از سوی دول استکباری از همه امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی برخوردار بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، ایمان و تقوا را تنها سلاح رزمندگان اسلام در برابر معاندان دانست و تصریح کرد: همه در قبال شهدا مسؤولیم، اگر ذره ای از آرمان های اصیل امام و انقلاب منحرف شویم، در قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی ولایت مداری در شرایط امروز کشور را ضرروی خواند و ادامه داد: شهدا با لبیک به ندای رهبری بدون هیچ چوون و چرایی در جبهه ها حاضر شدند و سعادت دنیوی و اخروی را برای خود به ارمغان آوردند، ادامه راه و آرمان شهدا با ولایت مداری ممکن می شود.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح مقام شامخ شهدا اظهار داشت: در منطقه شهادت، شهید نخست به مقام شهود و اعلا علیین می رسد و آنچه نادیدنی است را می بیند و به مقام شهود می رسد که همان بصیرت است، از این رو شهادت همان بصیرت است که خداوند متعال این مقام روحانی و معنوی را به بندگان خاص و مقرب و مهذب خویش ارزانی داشته است.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت شهدا بزرگترین قدرت نرم نظام اسلامی است، افزود: استکبار جهانی در حقیقت خود به این باور رسیده که روبرو شدن با ایران اسلامی بسیار پیچیده تر از تصورات و محاسبات علمی است و این باور ناشی از قدرت نرم و انفاس قدسی شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، افزود: باید دانست که انفاس مقدس شهدا همواره به زندگی فردی و اجتماعی ما تحرک و قوت و معنویت می بخشد. چرا که نور انقلاب اسلامی و انفجار آن در سراسر گیتی محصول نور شهدا و از جنس فرهنگ شهادت و برگرفته از مکتب سرخ و حماسه ساز حسینی است./935/پ202/ع

ارسال نظرات