۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۰۱۰

سی و چهارمین شماره نشریه ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ سی و چهارمین شماره از دو هفته نامه ندای طالبیه ویژه نامه خبری حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی همزمان با ایام فاطمیه منتشر شد.
نداي طالبيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سی و چهارمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

تجلیل از ائمه جماعات موفق آذربایجان شرقی، دوره آموزشی مبلغات سنتی سراب، نهضت احکام آموزی در هشترود، کارگاه آموزشی مبلغان اهر و کلیبر، برگزاری گفتمان دینی در حوزه علمیه آذرشهر و فراخوان مقالات همایش حجاب در حوزه علمیه بناب از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

تشکیل شورای علمی پژوهشی در مدارس علمیه خواهران آذربایجان شرقی، حضور فعال حوزویان در حلقه های صالحین، برگزاری ویژه برنامه های قرآنی در مدارس علمیه اذربایجان شرقی و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب سی و چهارمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنابر این گزارش، «سیری در اندیشه های شهید مطهری » و «مطهری دهه 90» عناوین یادداشت هایی است که در این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

همچنین مطلبی با عنوان «عبرت» از مرحوم آیت الله احمدی میانجی در ستون اخلاق در حوزه این شماره از نشریه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/پ203/ع

ارسال نظرات