۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۰۱۳
نماینده ولی فقیه در گیلان:

شعار راهبردی امسال راهکاری تاثیرگذار در روند توسعه کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد: شعار راهبردی امسال راهکاری تاثیرگذار در روند توسعه کشور است.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان  روز گذشته با مدیران و کارکنان منطقه آزاد تجاری بندر انزلی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار  با اشاره به این که شعار محوری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان دهنده درایت رهبر معظم انقلاب و نیاز روز جامعه  ایرانی است، اظهار کرد: شعار راهبردی امسال راهکاری تاثیر گذار در روند توسعه کشور است. 

امام جمعه رشت تاکید کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مصرف محصولات داخلی راهکاری مهم برای رسیدن به توسعه پایدار و خنثی کردن تهدیدهای اقتصادی دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی یادآور شد: مدیریت صحیح، تولید کالاهای باکیفیت و عزم جدی مردم برای خرید کالاهای تولید داخل برای تحقق شعار امسال ضرورت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به توانمندی های منطقه آزاد بندرانزلی اشاره کرد و گفت: نزدیکی به بازار میلیونی آسیای میانه و داشتن بندر دو مزیت مهم برای منطقه آزاد بندرانزلی در جذب سرمایه های داخلی و خارجی است.

در ادامه بهمنی، مدیرعامل منطقه آزاد بندرانزلی نیز گزارشی از عملکرد این منطقه ارائه داد و گفت: سال گذشته 388 میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی در این منطقه جذب شد که 92 درصد بیشتر از سال 88 بود./950/پ203/ع

ارسال نظرات