۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۰۵۴
عضو خبرگان رهبری:

تفکر بسیجی صیقل دهنده شمشیر عدالت‌جو و ظلم‌ستیز رزمندگان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسالت اصلی بسیج حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این امر با ترویج مبانی و مختصات ولایت مداری در میدان عمل محقق خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی ‌پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع طلاب بسیجی پایگاه مقاومت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان مراغه اظهار داشت: بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی و یادگار ارزشمند امام راحل است.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی امروز بسیج در عرصه های علمی و فناوری چشم جهانیان را خیره کرده است، خاطر نشان کرد: روحیه و معرفت بسیجی باید در سطوح مختلف اجتماعی فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد به سرمنزل برساند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران الهام بخش نهضت های اسلامی و آزادی بخش مردم مسلمان منطقه بوده است، افزود: امروزه دنیا نسبت به نتایج ارزنده بهره‌گیری از تفکر بسیجی آگاه شده و همگان سعی دارند تا با استفاده از این تفکر به اهداف مختلف خود دست یابند.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه جوانان ایرانی دارای قابلیت‌های بالایی برای مقابله با به ظاهر ابرقدرت‌ها هستند، گفت: بسیجیان با همه توان از انقلاب اسلامی، قرآن، میهن و ولایت فقیه دفاع کرده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت مداری را از شاخصه های مهم بسیجیان دانست و اظهار داشت: رسالت اصلی بسیج حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این امر با ترویج مبانی و مختصات ولایت مداری در میدان عمل محقق خواهد شد.

امام جمعه مراغه ادامه داد: محور بسیج روحانیت اصیل است و این نیروی مردمی خود را تابع محض ولایت فقیه می‌داند، باید دانست که نهادینه شدن فرهنگ بسیجی موجب استمرار خط ولایت می‌شود.

وی با بیان اینکه آرمان شهدای بسیجی چیزی جز برقراری جامعه ای آرمانی و مبتنی بر ارزش های نبوی و قرآنی نبوده است، افزود: تفکر بسیجی آنگاه که دفاع از کیان اسلام و عزت مسلمین و حقوق مستضعفان در میان باشد، صیقل دهنده شمشیر عدالت‌جو و ظلم‌ستیز رزمندگان و استحکام‌بخش گام‌های استوار همراهان و یاران رسول‌الله خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری در پایان بصیرت بخشی را از مهمترین تکالیف طلاب بسیجی دانست و تصریح کرد: تعمیق و تقویت بصیرت و بینش سیاسی برای حرکت در مسیر حق و حقیقت که همان رهنمودهای ولایت فقیه است، رسالت امروز بسیج طلاب می باشد./935/
ارسال نظرات