۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۲۷۰۵۷

شش نامزد مرحله دوم انتخابات در تبریز رقابت می کنند

خبرگزاری رسا ـ رقابت تبلیغاتی شش نامزد مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر آغاز شد.
فضاي انتخاباتي در تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با آغاز تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، شش کاندیدای این مرحله در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز برای حضور در بهارستان شروع به تبلیغات انتخاباتی کردند.

حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو دارای شش کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 12 اسفند سال گذشته برگزار شد، به ترتیب محمدحسین فرهنگی، مسعود پزشکیان و علیرضا منادی با کسب حداقل یک چهارم آرای ماخوذه به مجلس نهم راه یافتند.

همچنین رضا رحمانی، محمداسماعیل سعیدی، هادی قره سیدی رومیانی، علی آجودان زاده، حجت الاسلام رسول جلیل زاده و عشرت شایق در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه رقابت خود را از امروز به مدت یک هفته آغاز کردند.

مرحله دوم انتخابات مجلس، در حالی جمعه آینده 15 اردیبشهت ماه جاری در سه شهر تبریز، اسکو و آذرشهر برگزار می شود که تنها سه نامزد فوق پس از شمارش آرا مجوز تکیه بر صندلی سبز بهارستان را خواهند داشت.

به گفته روستایی، جانشین ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: طبق قانون انتخابات کسانی که در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای نداده باشند می‌توانند در این حوزه انتخابیه در شعب اخذ رای حاضر شده و آرای خود را به صندوق بیندازند./935/پ202/م
ارسال نظرات