۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۱۷۶
مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

همایش معاونان فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همایش معاونان فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران 31 اردیبهشت تا اول خردادماه برگزار می‌شود.
همايش خواهران


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، خانم ناصح این همایش را هفتمین همایش معاونان فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران دانست و اظهار داشت: همایش سال جاری با عنوان «تبلیغ،‌ تربیت در عصر رسانه» ویژه معاونین فرهنگی مدارس علمیه سطح دو که از سال 86 مشغول به فعالیت شده‌اند، واحدهای آموزشی سطح سه و مدیریت‌های استانی برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این همایش را از ساعت 8 صبح 31 اردیبهشت‌ماه تا 8 عصر یک خردادماه عنوان کرد و افزود: این همایش در محل مدرسه علمیه جامعه‌الزهرا(س) قم برگزار می‌شود.

مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه گردهمایی معاونین فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران هر سال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش اعتلای سطح بینش معاونان فرهنگی نسبت به اهمیت و شیوه های تبلیغ در رسانه و همچنین رسالت خطیر حوزه های علمیه در این عصر است.

وی با اشاره به علت توجه به رسانه در همایش سال جاری معاونین فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: رسانه‌های نوین، قابلیت‌ها و کارکردهایی دارند که می‌توانند زمینه‌ساز ناهنجاری‌های مختلف رفتاری و اخلاقی در جامعه باشند. بنابراین شناخت فلسفه، ماهیت، فرصت‌ها، تهدید‌ها و لوازم و شیوه‌های به‌کارگیری این پدیده نوین در مسیر تبلیغ ارزش‌های اسلامی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ناصح یادآور شد: بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی آحاد مردم، از شیوه‌های مصونیت بخشیدن جامعه به ویژه جوانان از عوارض مخرب رسانه‌ها باید در دستور کار تمام فرهنگ‌سازان به ویژه حوزه‌های علمیه قرار گیرد. /901/د102/ن

ارسال نظرات