۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۲۰۷

برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت استاد مطهری

خبرگزاری رسا ـ یاد استاد، بر بال سخن، اندیشه ماندگار و معرفی آثار شهید مطهری، بخشی از برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم اعلام است.
شهيد مطهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، «یاد استاد» ویژه برنامه‌ای است که به بررسی شخصیت استاد شهید مطهری و پاسداشت مقام معلم می پردازد. در این برنامه از سخنان حضرت امام خمینی( ره)، مقام معظم رهبری و علامه طباطبایی درباره شخصیت شهید مرتضی مطهری بهره برده شده و فرزندان شهید نیز به بیان ویژگی‌های این استاد فرزانه می پردازند.

این برنامه که به همت سید ابوالقاسم غضنفری در گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف طراحی و تولید شده از 11 تا 13 اردیبهشت، از ساعت 8:40 بر روی آنتن می رود.

«بر بال سخن» از دیگر برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در رادیو معارف است که در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت 11:15 پخش خواهد شد و در آن سخنرانی‌های شهید مطهری پخش می شود.

همچنین معرفی آثار شهید مطهری در روزهای یازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه از ساعت 13:40 در برنامه چراغ مطالعه و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت شهید مطهری دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت 13:50 در برنامه پیام ولایت پخش خواهد شد.

اندیشه‌های ماندگار یکی دیگر از برنامه‌های سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری است که در آن برگزیده سخنان آن متفکر برجسته در روز دوازده اردیبهشت ماه، از ساعت 20:50 به روی آنتن می‌رود. 

شایان ذکر است، اخبار معارفی ساعت 11 روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه، گزارشی از برنامه های سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم ارائه می کند./927/د101/ن

ارسال نظرات