۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۲۲۱
عضو خبرگان رهبری:

استاد مطهری در راه صیانت از اسلام به شهادت رسید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این که شهید مطهری پاسدار واقعی ارزش‌های اعتقادی اسلام و انقلاب بود، گفت: استاد مطهری در راه صیانت از اسلام به شهادت رسید.
پورمحمدي، امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در دیدار با پرسنل عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: نامگذاری روز عقیدتی سیاسی سپاه به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری، فرصتی برای بهره مندی از افکار و اندیشه های آن عالم فرزانه است.

وی با بیان این که بهره مندی از آثار شهید مطهری به عنوان شخصیت متعالی و متفکر جهان اسلام در شناخت حقایق دین کمک شایانی خواهد کرد، افزود: آثار آن عالم بزرگوار سرمایه ای بزرگ برای اسلام بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، زیربنای فکری و اعتقادی اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی افزود: سپاه به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار اندیشه ها و آینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و همواره در عرصه های مختلف برای انقلاب ثمره بخش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که پاسداری از مرزهای اعتقادی و فکری مانند حراست از مرزهای فیزیکی جامعه دارای اهمیت است، گفت: علمای بزرگ جهان اسلام، پاسداران ارزش های اعتقادی و فکری جامعه بوده و امام خمینی(ره) به عنوان بزرگ پاسدار ارزش های اسلامی از حیثیت و کیان آن دفاع کرد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: شهید مطهری به عنوان شخصیت بزرگ در کنار علمای بزرگی مانند علامه طباطبایی در حفظ و صیانت از اسلام احساس تکلیف کرده و به عنوان یک پاسدار با انحراف‌ها مقابله کرد.

همچنین حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه در سخنانی با بیان اینکه سپاه به عنوان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی، ادامه دهنده راه شهداست، افزود: این نهاد انقلابی همواره از ولایت فقیه به عنوان بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی حراست کرده و پاسدار ارزش های اسلامی است./935/پ202/س
ارسال نظرات